Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor liker folk store/frodige jenter?

Anbefalte innlegg

Eh, gadd ikke lese hele tråden. Kom til side tre eller fire. Trådstarter: du er 17, dama di er vel ikke gamlere heller. Du er klar over at kroppen hennes mest sansynlig kommer til å forandre seg, ikke fordi personligheten hennes forandres, men fordi hun modnes/blir eldre. En jente på 17 kan ikke sammenlignes med en jente på 25 engang. Du må bare passe på å dumpe hu så fort du ser det går gal vei, så får du finne deg en ny (14-15-16-17-åring). Husk at det er mindre sjanse for store pupper jo mindre fett hu har på kroppen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du later fortsatt som om det er veldig gjennomtenkt, men uansett hvor mye du prøver skinner det gjennom en tydelig umodenhet. Hvorfor skulle hun forandret personlighet bare fordi hun la på seg?

Når du i tillegg ikke lar dama di lese tråden, så kan du tydeligvis ikke stå for det du sier en gang... Det understreker liksom det jeg har sagt med umodenhet...

Når man snakker om en så stor livsstilsendring som dette ville tilsvart på henne, så kan jeg med 100 % sikkerhet si at hun hadde forandret personlighet. Jeg sier ikke at hvis man blir feit så får man annerledes personlighet, men jeg sier at hvis hu skulle lagt på seg såpass mye at jeg så på hu som feit, måtte det en veldig stor endring i hele måten hu levde på for at det i det hele tatt skal være mulig. Hu spiser bare dritt for tida(nesten bare godteri og usunn mat), men hu holder allikevel vekta, så hvis hu skulle blitt feit, måtte hu brukt mer tid på å spise enn hu bruker på meg. Angående hvordan hu ville/ikke ville forandra seg har du ikke noe du skulle ha sagt på, ettersom du faktisk aldri har møtt hu.

Deler av del to av innlegget ditt har du helt rett i. Jeg står ikke for alt jeg har sagt her. Jeg har sagt hvorfor flere ganger tidligere i tråden og jeg synes det er unødvendig å nevne det igjen.

BTW, umodenhet i skrivemåten eller umodenhet fordi jeg mener noe annet enn deg? Kan du spesifisere presis hva du mener?

Og bare så det er sagt, jeg sitter kanskje ikke og tenker på det her hver eneste dag, slik som du tydeligvis gjør, men det er fordi jeg ikke har noen som helst grunn til det. Å ha en eller annen form for intimt forhold med ei feit jente er så fjernt for meg som det går ann at det blir. Poenget med tråden var jeg håpet at kanskje

noen andre kunne klare å hjelpe meg til å forstå hvorfor noen andre faktisk kunne tenke seg det. Men det var visst for mye å spørre om.

Eh, gadd ikke lese hele tråden. Kom til side tre eller fire. Trådstarter: du er 17, dama di er vel ikke gamlere heller. Du er klar over at kroppen hennes mest sansynlig kommer til å forandre seg, ikke fordi personligheten hennes forandres, men fordi hun modnes/blir eldre. En jente på 17 kan ikke sammenlignes med en jente på 25 engang. Du må bare passe på å dumpe hu så fort du ser det går gal vei, så får du finne deg en ny (14-15-16-17-åring). Husk at det er mindre sjanse for store pupper jo mindre fett hu har på kroppen ;)

Veit ikke om den var ment i min favør eller som et ironisk innlegg mot meg, men jeg antar at jeg etter å ha slutta på skolen og begynt i militæret og i jobb, forandrer meg litt selv, og da vil jeg kanskje akseptere at kroppen hennes også forandres. Det er uansett mange år til, så jeg har god tid på å begynne å like slik kropp. Jeg er allikevel en av de som tror på at verden kommer til å bli ganske så annerledes i fremtiden, og jeg tror at fokuset på kropp bare blir sterkere og sterkere, noe som tilsier at hverken jeg eller hu vil la kroppen gå til helvete på samme måte som foreldregenerasjonen har gjort.

Og det er faktisk fullt mulig å ha en bra kropp når man er eldre, bare man går inn for det. Jeg har ingen planer om å la kroppen forvitre, og ettersom dama mi har samvittighet som en liten engel, ville nok ikke hu hatt hjerte til å gjøre det hu heller. That's how we like it, and that's how it'll be. Jeg skal forresten på trening om en halv time.(der har vi underbyggelse av argumentasjon, ja ;) )

Jo, forresten. Dama mi er ett år "gamlere" enn meg.

EDIT: Forresten, det gikk faktisk opp for meg her om dagen at jeg har endra syn på hvordan den perfekte kvinnekroppen ser ut. Jeg fant ut at jeg liker større rumper nå enn jeg gjorde før. Jeg holder derimot fortsatt til tanken om at ei fin rumpe er viktigere enn store pupper, selv om jeg ikke sier nei takk til noen av dem :)

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Innlegget mitt var litt av den ironiske sorten ja. Selv om ironi ikke passer så godt i skriftlig form. Selvsagt er det mulig å holde formen selv om man blir eldre, men kroppen forandres uansett, så det vil gå "nedover" fra et "ungdommelig" synspunkt.

Og som du har innsikt til å se selv så kommer smaken din til å forandre seg litt etterhvert som du blir eldre (mest sansynlig). I mange tilfeller så forandrer smaken seg litt etter den personen du er sammen med også, hvis det er en du elsker. Som flere har sagt så har følelsene mye å si, også for hvor attraktiv vedkommende er i dine øyne.

Lenke til kommentar

Det kan jeg si meg enig i. En kompis av meg er sammen med ei jente jeg ikke finner attraktiv i det hele tatt. Nå skal ikke jeg si meg sikker på at han ikke er sammen med hu for sexen, men det er jo lov å håpe for deres skyld :)

Men generelt sett i denne tråden er fiendtlighetheten mot meg litt idiotisk. Jeg har dame, og vi er lykkelige sammen. Hu er hverken feit eller har ikke(som jeg veit om ihvertfall) planer om å bli det. Problem solved.

Ang. ironi når man skiver, så kan en velplassert smiley gjøre underverker! Bare man ikke overdriver. :)

Lenke til kommentar
Hu spiser bare dritt for tida(nesten bare godteri og usunn mat), men hu holder allikevel vekta,

Du har da vitterlig sagt tidligere at en av hovedgrunnene til at feit ikke er bra, er fordi det tyder på usunnhet og dårlig kosthold..

Jeg kjenner flere lubne jenter som har dårlig forbrenning, og spiser kjempesunt.. MAO er de mer tiltrekkende for deg enn dama di ut fra hva du har sagt tidligere; fett=usunn=utiltrekkende. Vel, dama di=usunn=utiltrekkende? :roll:

Lenke til kommentar
Det kan jeg si meg enig i. En kompis av meg er sammen med ei jente jeg ikke finner attraktiv i det hele tatt. Nå skal ikke jeg si meg sikker på at han ikke er sammen med hu for sexen, men det er jo lov å håpe for deres skyld :)

Men generelt sett i denne tråden er fiendtlighetheten mot meg litt idiotisk. Jeg har dame, og vi er lykkelige sammen. Hu er hverken feit eller har ikke(som jeg veit om ihvertfall) planer om å bli det. Problem solved.

Ang. ironi når man skiver, så kan en velplassert smiley gjøre underverker! Bare man ikke overdriver. :)

Ditt syn på andre betyr ikke at alle andre ser det samme. Selv om du mener at hun ikke er pen, så kan hun i andres øyne være smellvakker.

Og hvem planlegger å bli feit? Det må være noe av det dummeste utsagnet jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Hu spiser bare dritt for tida(nesten bare godteri og usunn mat), men hu holder allikevel vekta,

Du har da vitterlig sagt tidligere at en av hovedgrunnene til at feit ikke er bra, er fordi det tyder på usunnhet og dårlig kosthold..

Jeg kjenner flere lubne jenter som har dårlig forbrenning, og spiser kjempesunt.. MAO er de mer tiltrekkende for deg enn dama di ut fra hva du har sagt tidligere; fett=usunn=utiltrekkende. Vel, dama di=usunn=utiltrekkende? :roll:

Herregud, toth. Der "naila" du virkelig hva jeg tenker om dama mi altså. Jeg er sammen med hu fordi hu er så fordømt utiltrekkende. Way to go, stråmann!

EDIT: rapportert

Ditt syn på andre betyr ikke at alle andre ser det samme. Selv om du mener at hun ikke er pen, så kan hun i andres øyne være smellvakker.

Tror du det bryr meg om dama hans er tiltrekkende eller ikke? Det er ikke det at hu er stygg eller noe, men jeg har bare ikke lyst på hu på noen måte. Jeg sa jo indirekte at han synes at hu er fin, ettersom han faktisk er sammen med henne. Så da er det jo idiotisk å prøve å få det til å fremstå som om jeg mener det motsatte.

Og hvem planlegger å bli feit? Det må være noe av det dummeste utsagnet jeg har hørt.

Fy faen så dum det går an å bli. Poenget er nettopp at hu ikke planlegger å bli feit, eller kanskje jeg skal endre det til noe som er litt enklere for deg. "hu planlegger å ikke bli feit". Nå flytta jeg ikke'n. Var det lettere å forstå? Hvis du ikke forsto at poenget med den setningen, som var at hu hadde samme syn på det å bli feit som det jeg har, så er det noe rimelig galt.

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Tror du det bryr meg om dama hans er tiltrekkende eller ikke? Det er ikke det at hu er stygg eller noe, men jeg har bare ikke lyst på hu på noen måte. Jeg sa jo indirekte at han synes at hu er fin, ettersom han faktisk er sammen med henne. Så da er det jo idiotisk å prøve å få det til å fremstå som om jeg mener det motsatte.

Fy faen så dum det går an å bli. Poenget er nettopp at hu ikke planlegger å bli feit, eller kanskje jeg skal endre det til noe som er litt enklere for deg. "hu planlegger å ikke bli feit". Nå flytta jeg ikke'n. Var det lettere å forstå? Hvis du ikke forsto at poenget med den setningen, som var at hu hadde samme syn på det å bli feit som det jeg har, så er det noe rimelig galt.

Og etter å ha lest den tråden her så er det bare å si; det kom fra rette ræva! Du fremstår ikke akkurat som den skarpeste kniven med det du har klart å lire ut av deg.

Lenke til kommentar
Og etter å ha lest den tråden her så er det bare å si; det kom fra rette ræva! Du fremstår ikke akkurat som den skarpeste kniven med det du har klart å lire ut av deg.

Det er stor forskjell på å være dum og å ha annerledes meninger enn deg. Du forsto ikke vanlig norsk, mens det eneste jeg har gjort "feil" er å ha andre meninger og tanker enn deg.

Lenke til kommentar

Herregud, toth. Der "naila" du virkelig hva jeg tenker om dama mi altså. Jeg er sammen med hu fordi hu er så fordømt utiltrekkende. Way to go, stråmann!

EDIT: rapportert

Hehe.. Du må få rapportere hva du vil :)

Men faktum er at stråmannen var fullstendig fraværende i mitt innlegg. Du har flere ganger brukt usunnhet og lite bevissthet på matinntak som årsaker til fedme, og at det er den innstillingen som gjør at du ikke liker fedme, nettopp fordi det vitner om usunnhet osv.

Hvorpå du faktisk forteller at dama di spiser "masse drit"(også kjent som usunt og lite bevisst inntak).

Hvor er stråmannen?

Endret av toth
Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på å være dum og å ha annerledes meninger enn deg. Du forsto ikke vanlig norsk, mens det eneste jeg har gjort "feil" er å ha andre meninger og tanker enn deg.

Du er frekk mot andre. Du rapporterer når andre påpeker at du skriver motstridende ting. Dette går strengt at ikke kun på at du har annerledes meninger. Våkn opp!

Lenke til kommentar

Trolling, stråargument, kall det hva du vil. Det der er kun provokasjoner, og har ingen ting med hvorfor folk liker store damer å gjøre. Jeg har sagt tidligere om at fedme og usunnhet ikke har noe med nettopp hva man spiser å gjøre for min del, men mangel på selvdisiplin. Imo kan folk kan da spise hva enn de vil, så lenge de holder kroppen sin på et sunt nivå. Dama mi spiser jo middag som de fleste andre normale nordmenn, og der får hu tak i mineralene og vitaminene hu trenger. Hu har vært i USA i en måned nå, og med tanke på utseende på bofolkninga borti der, kan man si at jeg ikke tror hu har levd på frukt og vann denne måneden. Hu lever godt, har god helse, har god kondis og ser bra ut. I tillegg har hu god selvdisiplin.

Uansett, har det du har prøvd å grave i av ukjente grunner har da ikke noe med diskusjonen å gjøre, og det stopper for min del her. Du kan da si hva enn du vil om hva du tror jeg mener, men jeg veit selv hva jeg står for, og det gjør dama mi også. Noe mer enn det er det ikke til den saken.

Hvis du har noe å si om hvorfor andre mennesker foretrekker tjukke jenter fremfor tynne, så er nå den riktige tiden å fortelle om det. Diskusjonen om meg og mine er nå over.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

.

Hu spiser bare dritt for tida(nesten bare godteri og usunn mat), men hu holder allikevel vekta, så hvis hu skulle blitt feit, måtte hu brukt mer tid på å spise enn hu bruker på meg. Angående hvordan hu ville/ikke ville forandra seg har du ikke noe du skulle ha sagt på, ettersom du faktisk aldri har møtt hu.

E

Jeg er allikevel en av de som tror på at verden kommer til å bli ganske så annerledes i fremtiden, og jeg tror at fokuset på kropp bare blir sterkere og sterkere, noe som tilsier at hverken jeg eller hu vil la kroppen gå til helvete på samme måte som foreldregenerasjonen har gjort.

Og det er faktisk fullt mulig å ha en bra kropp når man er eldre, bare man går inn for det. Jeg har ingen planer om å la kroppen forvitre, og ettersom dama mi har samvittighet som en liten engel, ville nok ikke hu hatt hjerte til å gjøre det hu heller. That's how we like it, and that's how it'll be. Jeg skal forresten på trening om en halv time.(der har vi underbyggelse av argumentasjon, ja ;) )

Jo, forresten. Dama mi er ett år "gamlere" enn meg.

Hm...her høres det ut som ikke alt stemmer?

Hun spiser drittmat, men samtidig vil verken du eller hun la kroppen gå til helvete? Det er jo det hun er i ferd med å gjøre... Å spise godteri er å føre kroppen til helvete. Du vet vel at sukker er en viktig bidragsyter til at man får rynker?? Du ville jo ikke at dama di skulle forandre seg fra slik hun var da du ble sammen med henne. Hva skal dere gjøre når hun får rynker??? Det er jo en forandring.

dama di er 18 år nå og kan nok kanskej spise godteri ofte et år eller to til. Men så kan det begynne å endre seg....forbrenningen går ned om ikke mange årene for henne. Og da begynner fettet å lagres.

Forovrig...det at folk er feite trenger ikke bety at de spiser mye usundt. Jeg kjenner mange sunne " overvektige", tro det eller ei. Du burde få dama di til å kutte ut snop midt i uka, det er ikke sundt. Så bør dere spise fisk 2 ganger i uka, mye grønsaker og mye salater!!!! Det er sundt! Det nytter ikke å spise drittmat selv om man er slank og tynn, da er det diabetes next! Uansett om dere trener mye eller ei, sukker og drittmat er ikke sundt! Før eller siden gjør det skade på kroppen.....så spiser dama di mye drittmat nå, så er sjansen stor for at hun legger på seg når hun er sånn 24-25 år.....med samme kostholdet.

Skal du ikke gjøre noe??

Lenke til kommentar
Jeg har sagt tidligere om at fedme og usunnhet ikke har noe med nettopp hva man spiser å gjøre for min del, men mangel på selvdisiplin. Imo kan folk kan da spise hva enn de vil, så lenge de holder kroppen sin på et sunt nivå.

Wow, det var selvmotsigelse på rekordlite tekst.. :roll:

- Man kan ikke spise usunt og holde kroppen på et "sunt nivå". Det er rake motsetninger.

- Å spise usunt er pr. def. å være usunn. Hvilket iflg. deg selv er mangel på selvdisiplin. Dermed sier du, om du innrømmer det eller ei, at dama di har mangel på selvdisiplin("hun spiser bare dritt").

Du har sagt at fedme er et tegn på dårlig selvdisiplin, og at det er det du faktisk finner utiltrekkende.

Du kan like gjerne være ærlig med oss og deg selv: Du driter i om de spiser eller trener, så lenge de er slanke og sexy i dine øyne. MAO, en storspisende slapp jente hadde gått fint, om hun hadde en meget heldig forbrenning.

Men, en småspisende, aktiv, lubben jente med uheldig forbrenning går ikke bra.

Ergo er det ikke sunnheten og selvdisiplinen du har som kriterier, men resultatet. Det overfladiske.

Hvis ikke hadde du vært sur på dama di fordi "hun bare spiser dritt".

Lenke til kommentar
Du kan like gjerne være ærlig med oss og deg selv: Du driter i om de spiser eller trener, så lenge de er slanke og sexy i dine øyne. MAO, en storspisende slapp jente hadde gått fint, om hun hadde en meget heldig forbrenning.

Men, en småspisende, aktiv, lubben jente med uheldig forbrenning går ikke bra.

Ergo er det ikke sunnheten og selvdisiplinen du har som kriterier, men resultatet. Det overfladiske.

Hvis ikke hadde du vært sur på dama di fordi "hun bare spiser dritt".

Nesten. For det første er det ikke noe "de", det er "hu", så det blir mye mer personlig. Det høres ut som jeg er Don Juan Jr, på måten du snakker om meg. Men ja, kroppen er viktigere enn spisevaner for meg. Det er det ikke noe spørsmål om engang. Har jeg gitt inntrykk av noe annet?

Hva er det som får deg til å tro at jeg ikke har snakka med hu om det før? Jeg har faktisk sagt i fra mange ganger og fordi jeg er mye sterkere enn hu, så har jeg flere ganger holdt jeg henne unna godteriet og fått hu til å spise brødskive før godis. Men når du sier det, så kan det hende at selvdisiplinen hennes ikke er så utrolig bra. Kanskje det faktisk er jeg som tvinger henne til å late som hu har det? Kan ikke egentlig si at jeg bryr meg.

Du har sagt at fedme er et tegn på dårlig selvdisiplin, og at det er det du faktisk finner utiltrekkende.

Nettopp, et tegn. Altså et av de mange. Men siden hu ikke er feit, så har hu jo i følge meg ikke dårlig selvdisiplin heller. Så det så :)

Bare en ting før jeg skal presse meg til grensa i bryst(det trengs). Hva er det egentlig du prøver å oppnå med denne diskusjonen?

Lenke til kommentar

Nei, hva prøver jeg å oppnå.. Jeg vet ikke riktig.

Kanskje å få deg til å se at du kunne trenge litt mer dybde?

Få deg til å innse at du faktisk er ganske overfladisk, og samtidig få deg til å innse at dette er et dårlig grunnlag for et godt forhold?

At et godt indre er utrolig mye viktigere enn det ytre, og at du like gjerne kan lære dette først som sist, for å spare deg for masse sløst tid?

Å utvide horisonten din litt, til å skjønne at tjukke jenter f.eks kan være gudinner i senga, minst like mye som slanke?

Kanskje jeg bare liker å stange hodet i veggen?

Jeg vet ikke.. Jeg kan bare leve i håpet om at noen småting synker inn i bakhodet ditt :)

Endret av toth
Lenke til kommentar
Så..

Hvorfor diskuterer du egentlig dine holdninger i et åpent fora, dersom du ikke er åpen for endring, at du faktisk kan ta feil?

Er da åpen jeg, det er heller det at det skal litt mer til for å gjøre inntrykk på meg. Jeg er faktisk helt sikker på at mange av brukerne på forumet er totalt uenige med meg, og at noen kan synes at jeg har barnslige meninger/holdninger, men diskusjonen var jo aldri ment å handle om meg. Jeg ville bare prøve å forstå hvorfor noen kunne finne på å like noe som jeg ikke likte i det hele tatt. I dette tilfellet søkte jeg opplysning, ikke diskusjon. Men det ble det, og en ganske heftig en også.

Flere påpekte at jeg ikke klarte å forklare hvorfor jeg liker den type jenter som jeg gjør. Siden vi alle er forskjellige, håpet jeg faktisk at noen andre klarte å fortelle hvorfor digre folk er tiltrekkende for dem! Uansett har det vært lite å finne på i ferien, og jeg har jo fått noe å gjøre :)

Lenke til kommentar

Den dagen man gjør disse diskusjoner til personlig sak så har man tapt kampen.

Les mine lepper; smak og behag har vi alle og det har vi rett til som et individuelt menneske. Noen personlige synsinger vil ikke være presentativt for en annen gruppe av diskusjonsdeltakere, got my point?

Den som sitter høyest, ser alt. Da bør man også forstå det meste... ;)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...