Eplefe Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Han er ikke feit i hvert fall. 8D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Hva denne tråden er godt for nå, skjønner jeg virkelig ikke. Om tynne folk liker tykke folk, la dem gjøre det, og omvendt. Hva har det egentlig med deg og gjøre om tykke folk har kjærester og? Er ikke akkurat unormalt at de som ikke er one sized har kjærester og, hvorfor er dette så vanskelig og skjønne?? Endret 12. juli 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg synes det er rart at noen tjukke folk har så høy selvtillit egentlig. Hvis tjukke folk har høy selvtillit er jeg visst ikke feit allikevel. Huhei. o.OI min vennegjeng blir noen av guttene mobbet for å pule tynne jenter. Gjerne med kommentaren "Er du blitt homo eller? Hun hadde jo kropp som en preteen-guttunge. 8D" Bedre? Siden du er inne på det allerede, kan jeg jo si at du ikke ser feit(iht bilde på deviant art), men at det derimot ser ut som du befinner deg i en krets litt utenom det vanlige. Det at du i det hele tatt har profil der er jo også et bevis på det. Det er jo såklart forskjell på tynn og tynn. Hvis noen hadde ligget med ei skikkelig skinny jente, hadde det kanskje blitt oppstyr da og. Men det har ikke skjedd, så har ingen anelse om hva som ville skjedd. Hva denne tråden er godt for nå, skjønner jeg virkelig ikke. Jeg veit ikke helt lengre jeg heller. Tror jeg bare gir opp. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Før du legger opp, vil jeg gjerne ha svar på mitt innlegg fra forrige side, ang. sammenhengen mellom størrelse og sengeprestasjoner. Du ga inntrykk av å ha kunnskap om at større jenter er lik dårligere sex. Og nei, vi snakker ikke om resultatene, at man blir mobbet eller ei. Men prestasjoner der og da, i akten(e). Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har ikke hatt sex med tjukke jenter, og jeg må faktisk si at det høres ganske realt ut det du sier. Var kanskje litt dumt sagt av meg og, for det heller bli "tror du jeg ville hatt like god sex med ei feit jente som ei "vanlig" ei?". Personlig hadde jeg mest sannsynligvis ikke fått den opp(med mindre jeg var påvirka av store mengder alkohol), for jeg finner feite folk frastøtende. Var på en fest i går, faktisk, det helt klart flertallet var tjukke jenter. Hverken jeg eller kompisene mine fikk noe ut av å henge der, så vi dro. Men jeg er faktisk enig i arumentene, men jeg tror ikke det gjelder for alle. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kjapp rydding er gjennomført, så kan vi forsøke å diskutere videre, saklig . Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Før du legger opp, vil jeg gjerne ha svar på mitt innlegg fra forrige side, ang. sammenhengen mellom størrelse og sengeprestasjoner. Du ga inntrykk av å ha kunnskap om at større jenter er lik dårligere sex. Og nei, vi snakker ikke om resultatene, at man blir mobbet eller ei. Men prestasjoner der og da, i akten(e). Jeg er kanskje helt annerledes laget enn deg. Men for meg er sex også veldig visuelt. Det er ikke bare om pikken min har det godt. Scenario: jeg ligger og har sex med ei feit ei og ei tynn pen ei i misjonær. Begge "hullene" er like gode og jeg kommer etter like lang tid med begge. Hvis jeg skal tenke tilbake da. Hvem trur du jeg syns jeg har hatt best sex med? Den feite jenta som jeg lukka øya med og tenkte på noen annen eller den tynne pene jenta jeg ikke kunne ta øynene mine ifra mens vi holdt på? Feite jenter har også litt begrensninger i stillinger dem kan utføre og f.eks sex i dusjen osv må jo bli problematisk. Til han som spurte hva denne tråden var godt for. jeg prøvde hvertfall i mine innlegg å vinkle det slik at de aller fleste av oss liker slanke jenter. Sånn er det bare om man vil innrømme det eller ikke. Grunnen til at feite/lubne folk også får seg kjærester er jo åpenbar. Det finns feite og stygge folk av begge kjønn. Disse vil selvsagt søke sammen. Man finner partnere som er nogenlunde på samme sted som seg selv på "skalaen". Det finnes selvsagt unntak, og andre ting kan spille inn slik som rikdom etc. Jeg er veldig lite snill i det jeg skriver men det er bare for å få gjennom poenget mitt. Jeg har absolutt ingenting imot noen typer folk i det hele tatt bare så det er sagt... Ps: Om jeg er veltrent og kjekk osv er igrunn uinterressant. Dette er ett "anonymt" forum Endret 13. juli 2008 av holst84 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jenta kan godt være "feit" for min del, men henne bør strengt tatt ikke veie mer enn 60kg. Det er selvfølgelig det indre som teller, men det ytre som tenner. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Hehe, jenta skal vel være ganske lav hvis hu er feit når hu veier 60 kg? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hehe, jenta skal vel være ganske lav hvis hu er feit når hu veier 60 kg? Eller tar jeg feil? Nå er ikke "feit" et entydig begrep, men det er jo relativt stor høydeforskjell mellom folk, at man automatisk er feit når man veier over 60kg tror jeg ikke passer med de flestes syn på feit. AtW Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Under 170 hvertfall, må ha dame på den høyden. Da jeg bare er 170 selv 60kg er veldig mye for å være en dame. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du er fremdeles på tur når det gjelder vekt. 170 og 60 gir en BMI på 20.8, noe som er i nedre del av normalvektig. 57 kilo er undervektig. 1 Lenke til kommentar
nwinger Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Oh, jees.. Flere usaklige innspill i en tråd tror jeg man skal lete lenge etter. Dette har vel forsåvidt blitt nevnt tidligere i tråden også; Fatter ikke hvordan du og din kan ha et bra forhold? For meg virker det som det hele er basert på utseendet. Du sier at du sparker henne på dør dersom hun legger på seg og ikke vil ta det av igjen. Jeg kan ikke annet enn å le her jeg sitter. Har fruen din sett igjennom postene her? Jeg er bare nyskjerrig Men, når det er sagt, så er dette et fritt land. Alle er velkomne til å ha sin egen mening Noen mer egoistiske enn andre.. clearly. Endret 13. juli 2008 av nwinger Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du er fremdeles på tur når det gjelder vekt. 170 og 60 gir en BMI på 20.8, noe som er i nedre del av normalvektig. 57 kilo er undervektig. Kanskje det, men henne skal nok være litt lavere. Selvfølgelig skal damen ha noe å ta i, men henne bør være fast Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Under 170 hvertfall, må ha dame på den høyden. Da jeg bare er 170 selv 60kg er veldig mye for å være en dame. 60 kg er mye for å være dame? Herregud. De tallene stemmer kanskje når man er 13 år. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Under 170 hvertfall, må ha dame på den høyden. Da jeg bare er 170 selv 60kg er veldig mye for å være en dame. 60 kg er mye for å være dame? Herregud. De tallene stemmer kanskje når man er 13 år. Second that, jeg fikk litt bakoversveis her jeg sitter Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg vil skyte inn et lite "visdomsord" her nå; Et godt indre veier mye lettere opp for uforderlaktig ytre, enn et godt ytre veier opp for et dårlig indre. Om jeg måtte velge mellom ei smellvakker dame med dårlig personlighet, og ei mindre pen overvektig jente med en super personlighet, og leve sammen med valget mitt hele livet(eller bare 1 mnd), hadde jeg valgt etter personlighet anyday. Og alle som velger motsatt velger seg selv et dårlig ekteskap og kjipt liv. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Du Conflict spør hvorfor folk liker store mennesker? Hva som får deg til å tro at du er mer tiltrekkende enn store mennesker??? Hvorfor tror du at du er mer deilig og tiltrekkende enn en person med " a bit too much"?. Det er faktisk mulighet for at den personen du finner avtennende faktisk tenker ekle tanker om deg selv. Kanskje den feite personen tenker..:" fy faen, sjekk han der da. Han ser jo ut som en skikkelig looser. Og se på den stygge fasongen der da, litt for breie hofter på en mann der der gitt.". Du vet ikke hva andre folk tenker om deg, så hvorfor disse andre personer ? Denne tråden vitner jo bare om at man tror at å være slank automatisk betyr å være tiltrekkende, sexy, ect. Det finnes like mange slanke personer som ikke er noe særlig sexy, som det finnes feite personer som ikke er sexy. Slank betyr ikke nødvendigvis sexy. Det er en sannhet med modifikasjoner. Hva som gjør en person sexy er så mangt. Personens "vesen", karisma og utstråling har mye å si, enten man inrømmer det eller ikke. Ellers er man ganske grunn.... forøvrig....tror du at du er sexy fordi du trener med vekter? Det er mulig du er det, men det er også mulig at mange jenter anser deg som en stor turn off...Derfor. La folk tenne på det de vil, det er en privatsak. Og stakkars dama di....Tørr du la henne lese denne tråden ?? Da hadde hun garantert dumpet deg på flekken, eller hun hadde tenkt at du ikke var mannen hun ville dele resten av livet sitt med. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Jaja, dere får mene hva dere vil. Jeg er fornøyd med kroppen min, og det er dama mi og. Hu får ikke lese tråden, ettersom jeg for det første setter meningene mine litt på spissen for å skape litt grunnlag for diskusjon, pluss at det jeg har snakket om er generelt sett. I praksis blir det helt noe annet. Jeg kan ikke huske å ha sagt at personlighet ikke har noe for meg å si i det hele tatt. Jeg har vel heller sagt at utseende er grunnlaget, det som gjør at jeg i det hele tatt blir interessert, og at jeg blir pga personlighet. Det er mulig jeg har formulert meg litt dårlig, og det beklager jeg. Men jeg vil komme med en liten sammenlikning før jeg forlater tråden. Hvis man skal ha en ny bil, så går - ihvertfall jeg - etter utseende. Det er det som tiltrekker meg, og det er det som får meg til å i det hele tatt vurdere bilen. Deretter prøvekjører jeg den, og finner ut om kjøreegenskaper og liknende. Det bestemmer om jeg tar den eller ikke. Da jeg var på musejakt, som jeg liker å kalle det, så jeg først og fremst på utseende. Eller det vil si, jeg gikk etter spesielle grupper i samfunnet, ettersom hvilken type personlighet jeg ville ha(ikke overfladisk babe og ikke freakish musikklinje/emo, men en mellomting - "vanlig"). Deretter fant jeg den fineste jenta i gjengen og gikk etter hu. Etter noen dater fant jeg ut om jeg likte henne, og siden jeg gjorde det, har vi nå vært sammen i to år. Saken er det at hvis hu forandra seg(f.eks ble feit), ville den forandringen vært så stor for hu, både personlighets- og utseendemessig at jeg ville mistet interessen. Poenget med meg, og det sentrale i mine meninger er at jeg velger et "produkt" fordi det er slik og slik. Hvis det forandrer seg er jeg ikke interessert lenger, for det var ikke det jeg ville ha. Kjøper jeg ei datamus til halve lønna mi og liker de faste og "kvalitetsfulle" knappene, men så plutselig blir de slarkete og stygge, leverer jeg musa tilbake. Hvis dama mi plutselig ikke skal være seg selv lengre, så kan ikke hu forvente at jeg skal elske den "nye hu" på samme måte som den gamle hu. Dere snakker om ekte kjærlighet og alt det pisset der, men for at dama mi skulle blitt feit, måtte det en så stor livsstilsendring til at hu hadde forandra seg totalt. Hvis dama i deres liv plutselig ble helt annerledes, tror jeg helt ærlig at dere ikke ville hatt samme syn på personen lengre. Med andre ord er det ikke kun selve fettet som frastøter meg. Det er helheten. Et lite siste innspill. Hvis dere vil prøve noe morsomt noe. Infiltrer en jentegjeng som har feite og tynne medlemmer. Se på oppførsel og personlighet til de to typene. De er veldig forskjellige. Utstråling, grad av selvsikkerhet og generell oppførsel er helt utrolig forskjellig. Jeg liker best den oppførselen til de tynne. Og sånn er det med det. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Du later fortsatt som om det er veldig gjennomtenkt, men uansett hvor mye du prøver skinner det gjennom en tydelig umodenhet. Hvorfor skulle hun forandret personlighet bare fordi hun la på seg? Når du i tillegg ikke lar dama di lese tråden, så kan du tydeligvis ikke stå for det du sier en gang... Det understreker liksom det jeg har sagt med umodenhet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg