Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor liker folk store/frodige jenter?

Anbefalte innlegg

Min teori er at alle de som ikke kan få slanke, liker chubby. peace.

Stemmer ikke for min del hvertfall. Er kvinner under gjennomsnitt tynne, begynner de å by meg i mot. Tenner ikke på dem rett og slett. Det er noe med at jeg synes tynne kvinner virker ynkelige og svake. Liker helst sterke kraftfulle jenter.

Er de litt fyldige gjør det mindre, men best liker jeg de litt kraftige og høye kvinnene. Liker også hvis de er større og sterkere enn meg, det gjør meg svak og opphisset.

Nå er jeg også sånn, at jeg faktisk drømmer om å bli fysisk brutalisert av jenter, bli jult opp og tråkket på og sånt. Så jeg er skapt med en motsatt rollelegning virker det som. Vil at jenta skal være den store, sterke, aktive, agressive, pågående parten som tar tak og sjefer med meg.

Anonymous poster hash: cf334...9c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Sorry, men som Mann. Liker man damer uansett. Ekte menn bryr seg ikke om dama er slank eller litt chubby med former. Du må ha lavt testosteronnivå om du bare liker slanke damer.

Mulig..

Lenke til kommentar

Jeg liker normalt bygde damer best. Lubne og oppover byr meg i mot. Men også hvis de blir for slanke. Direkte spinkle. Da er de faretruende nær beinete, og det er ikke nice. Det beste er selvsagt jenter med normal kropp.

Men noe man ofte glemmer når man snakker om sånt er høyde. Jenta skal i utgangspunktet være en lite hode kortere enn deg selv. De færreste vil ha ei jente som er et hode høyere enn dem, i hvert fall.

Endret av fivebigcities
Lenke til kommentar

Nei, det tror ikke jeg! Jeg er samboer med en som har vært sammen i mange år med en meget tynn dame, ala 45kg, mens jeg veier 77... Altså jeg er mega feit i forhold til hun..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Nei, det tror ikke jeg! Jeg er samboer med en som har vært sammen i mange år med en meget tynn dame, ala 45kg, mens jeg veier 77... Altså jeg er mega feit i forhold til hun..

Min teori står fortsatt, du har bevist at du kan få slank, og dermed kan du like hva du vil :)

Lenke til kommentar

Min teori står fortsatt, du har bevist at du kan få slank, og dermed kan du like hva du vil :)

For å "motbevise" din "teori" trenger jeg å finne en person som ikke kan få slank og som ikke liker chubby, burde ikke være for vanskelig å finne en slik person...

Selvfølgelig når jeg presenterer denne personen for deg vil du si at han er narsissist og derfor ikke normal så kan ikke brukes som eksempel, så jeg ser ikke helt poenget i å lete opp eksemplet.

Men du må da se at din "teori" har ingen forklarende verdi, at ingen her i verden bare ønsker seg noe de ikke kan få finner jeg ganske usannsynlig.

Lenke til kommentar

Altså, skal man forstå dette må man først forstå hva som gjør at vi i det hele tatt er tiltrukket til visse ting, og hva og hvordan vi påvirkes til å ende opp til å bli tiltrukket av visse ting. Det er et ganske tungt spørsmål å forklare, man må innom en viss mengde psykologi.

Lykke til de som skulle bestemme seg for å legge av tiden det kreves for å gjøre de spørrende forstått.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Tenkte at jeg som kvinne kunne komme innom og svare. Jeg er per definisjon lubben, men mange mener at jeg er feit, inkludert meg selv. Jeg har dysmorfofobi (google er din venn) og har opplevd altfor mange ganger at menn sier de liker kvinner med former/litt ekstra, men så sitter de å napper løken til små, tynne, asiatiske kvinner i skjul og tenner utelukkende mest på at kroppen har så lite fett som overhodet mulig, veldig små, spretne pupper og liten rumpe. Ingenting galt i dette, jeg skulle så inderlig ønske jeg så ut slik selv... 

Majoriteten av menn er vell mest glad i slanke kvinner, men alle har ulike definisjoner på hva en slank kvinne er. Jeg har blitt hjernevasket av alt jeg har lest på nettet og er utelukkende overbevist om at litt ekstra (her snakker jeg bare 5 kg) er ALTFOR mye og at jeg kan droppe å finne en mann som elsker meg og tenner på meg så lenge jeg har litt ekstra. Jeg prøver å gå ned i vekt og bli kjempe slank, men det er vanskelig pga lidelsen min og jeg tenker at ingen kommer til å tenne på meg uansett. 

http://www.mybodygallery.com/photos-30367-body-shape.htm?StartAt=48#.VpRM5RXhDWI
Kroppen hennes ligner veldig på min, bare at jeg har litt mer mage og hakket smalere midje. Jeg har også fyldigere lår, hennes så mye slankere ut enn mine. 

http://www.mybodygallery.com/photos-38836-body-shape.htm?StartAt=16#.VpRMEhXhDWI
Har merkelig nok nesten samme kjole som hun her og ligner en del på hvordan hun ser ut i den også. Hun her ser dog ut som hun er ganske stram, det er så klart ikke jeg. Puppene mine er C80, de henger en del fordi jeg har gått opp og ned i vekt mye de siste årene. Grøss. 

Det er faen ikke enkelt å være kvinne. Jeg må leve alene resten av mitt liv, jeg kan aldri få barn og aldri oppleve ekte kjærlighet fordi jeg er for feit og stygg for det motsatte kjønn. Det er grusomt. "Bli lesbisk da"... Jeg liker jo ikke kvinner, jeg er utrolig glad i menn, men jeg får aldri røre ved dem. Jeg har vært i forhold tidligere altså, men det har endt så dårlig at jeg har mistet alt håp. Også hører man jo dette at menn som liker chubby kvinner gjør det kun fordi de ikke kan få slanke... Noe jeg også er overbevist om. 

Så dere slanke og tynne kvinner, dere er heldige, dere kan få alle mennene dere vil ha. Og menn, dere trenger ikke si at dere liker chubby/feite kvinner bare for at vi skal føle oss bedre. 

Anonymous poster hash: 3591a...1e3
Lenke til kommentar

BTW, jeg tenker ikke på de som har litt ekstra, men de som er litt feite:P

Hva er forskjellen på å ha litt ekstra og å være litt feit lurer jeg på ;) Trodde det var samme greia bare ulik måte å si det på. 

Det er da ikke mulig å lure på dette? Det sier seg da vel selv?

Feit:

fat-sexy-woman.jpg

Litt ekstra:

abefore121206_191x350.jpg

Ikke prøv å late som om disse to kvinnene er "samme greia".

Anonymous poster hash: 5d5d3...ea0

Lenke til kommentar

BTW, jeg tenker ikke på de som har litt ekstra, men de som er litt feite:P

Hva er forskjellen på å ha litt ekstra og å være litt feit lurer jeg på ;) Trodde det var samme greia bare ulik måte å si det på. 

Det er da ikke mulig å lure på dette? Det sier seg da vel selv?

Feit:

fat-sexy-woman.jpg

Litt ekstra:

abefore121206_191x350.jpg

Ikke prøv å late som om disse to kvinnene er "samme greia".

Anonymous poster hash: 5d5d3...ea0

Litt ekstra = har litt fett 

Litt feit = har litt fett 

Same, same no difren..

Lenke til kommentar

Jeg mener vel mange tenker på en skala:

Slank - normal - litt ekstra - lubben - litt feit - ganske feit - feit.

Opererer du med den skalaen er ikke litt ekstra og litt feit det samme. "Litt ekstra" ifht normalen dytter deg ikke helt opp i "feit"-spekteret.

Lenke til kommentar

Jeg mener vel mange tenker på en skala:

Slank - normal - litt ekstra - lubben - litt feit - ganske feit - feit.

Nei, da blir det for mange i samlegruppa slank.

En får begynne med de "sykelig tynne", så "tynne", videre "slank", "normal" (middels) Og hva skal vi kalle resten? Kun "overvektige", eller "lubben", "litt feit", feit, "veldig feit".

De fleste på damehånball landslaget, har en blanding av slank og normal kropp. Samme med de som er i det øvre sjiktet, i Miss world. (Slike kropper liker jeg og det er de jeg tenner mest på). Mens vanlige modeller, er tynne og mindre sexy.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...