Beritaron Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Når jeg kjøpte PS3 for noen måneder siden begynte den første dagen å bråke noe enormnt i vifta etter å ha spilt GTA4 en stund (ca en time tror jeg), da funket det å skru den av og på. Det samme skjedde etter førstkommende helgen jeg hadde skrudd den helt av og hatt den av til mandag, etter det har jeg ikke merket noe ... bortsett fra i dag etter å ha spilt R6: Vegas. ... og nå hjelper det lite å skru den av og på heller, skal prøve igjen snart nå som det har gått en stund. Er det noen som har erfaringer med det samme? Kan dette være noe som ordner seg med nyere firmware? Når viften først starter stopper ikke før jeg skrur av og på maskinen og holder seg på et relativt høyt nivå, selv når jeg kun har menyene oppe. Den ligger med god plass til luft, men det er sykt varmt for tiden. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 ville nok sendt den inn og eventuelt fått ein ny, du har nok vore uheldig med din modell.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du gir jo fasitsvar selv, du sier det er sykt varmt og når det er varmt så er det normalt att vifta går høyere, men derimot hvis probleme fortsetter etter att den syke varmen har gitt seg så bør du gjøre noe med det Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Lukke opp dører og vinduer? Her hvor jeg sitter (stua) er døra åpen og det er like varmt inne som ute, ganske behagelig,og jeg har ikke hørt PS3en min bråke i det hele tatt. Projektoren, blu-rayspilleren og hd-dvd spilleren bråker mye mer en ps3. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kan være det varme været som forårsaker mer støy fra PS3en, men min støyer ikke i det hele tatt etter 2 timer spilling i ett rom som er 26 grader Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Du gir jo fasitsvar selv, du sier det er sykt varmt og når det er varmt så er det normalt att vifta går høyere, men derimot hvis probleme fortsetter etter att den syke varmen har gitt seg så bør du gjøre noe med det Joda, men for et par måneder siden når jeg kjøpte den skjedde det også to ganger ganske tett innpå hverandre og da var det ikke så varmt ute. Er ca 29 grader her inne nå, sykt varmt for tiden, men bør det ikke kun være krevende spill som krever kjøling? Vifta fortsetter i det evige selv om jeg skrur av spillet og sitter i menyen. Om det er varmen bør jo noen andre erfart det samme i denne årstiden, er bare litt bekymret for min PS3 og vil være sikker på at det kun er varmen Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 tror nok varmen i og rund maskinen har mye og si samt spillet. har en 60gb som jeg kjøpte for ett år siden og under vinteren gikk viften skjelden på max(mega støy) men nå i sommer har den ofte gått i max men det er kun når jeg spiller BF:BC. spiller jeg RR7 eller Cod4 går den aldri i max hastighet men hvis det er varmt rund den så gjør den det alikevel. så enten ha mskinen stående veldig åpen eller ved ett åpent vindu/verandadør slik att den trekker inn kald luft så burde ikke viften gå på fullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå