Gå til innhold

Priskalkulatoren på bærtur?


Anbefalte innlegg

Topic sier vel det meste?

Får følgende feil når jeg legger til nye varer i priskalkulatoren:

 

Warning: Failed opening '../phpparser/shops_parser.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/prisguide/frontend/priskalkulator.php on line 176

 

Warning: First argument to array_keys() should be an array in /home/prisguide/frontend/priskalkulator.php on line 177

 

og

 

Warning: Failed opening '/admin/crons/siste_erfaringer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/prisguide/frontend/hardware/k3.php on line 57

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, vi har litt problemer med den i øyeblikket. Har nå tatt den helt ned, og startet arbeidet med å skrive en ny fra bunnen av.

 

Ønsker til funksjonalitet?

En feature jeg har tenkt på er at man kan få tilsendt mail når den samlede prisen faller under en oppgitt grense.

 

Dessuten er det kanskje kjekt å kunne lagre flere ulike "kalkulatorer"/"handlekurver" samtidig slik at man kan hoppe litt frem og tilbake, sammenligne dem osv.?

 

Også ser jeg på muligheten for å legge inn varelinjer fra fritekstsøket i priskalkulatoren.

 

Dette vil i tilfelle kreve innlogging, men det er helt greit å bruke f.eks. samme brukernavn og passord som i forumet. Krever da selvsagt at brukeren har registrert seg i forumet.

 

Andre ideer til hvordan priskalkulatoren kan bli enda bedre?

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...