miniPax Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Topic sier vel det meste? Får følgende feil når jeg legger til nye varer i priskalkulatoren: Warning: Failed opening '../phpparser/shops_parser.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/prisguide/frontend/priskalkulator.php on line 176 Warning: First argument to array_keys() should be an array in /home/prisguide/frontend/priskalkulator.php on line 177 og Warning: Failed opening '/admin/crons/siste_erfaringer.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /home/prisguide/frontend/hardware/k3.php on line 57 Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ja, vi har litt problemer med den i øyeblikket. Har nå tatt den helt ned, og startet arbeidet med å skrive en ny fra bunnen av. Ønsker til funksjonalitet? En feature jeg har tenkt på er at man kan få tilsendt mail når den samlede prisen faller under en oppgitt grense. Dessuten er det kanskje kjekt å kunne lagre flere ulike "kalkulatorer"/"handlekurver" samtidig slik at man kan hoppe litt frem og tilbake, sammenligne dem osv.? Også ser jeg på muligheten for å legge inn varelinjer fra fritekstsøket i priskalkulatoren. Dette vil i tilfelle kreve innlogging, men det er helt greit å bruke f.eks. samme brukernavn og passord som i forumet. Krever da selvsagt at brukeren har registrert seg i forumet. Andre ideer til hvordan priskalkulatoren kan bli enda bedre? Mvh, Amund Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Det jeg likte med den gamle, var den der "følgende butikker mangler en vare". Den bør absolutt være med i den nye. Men kan dere da også ha med 2 varer og 3 varer osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå