MagicCheeseball Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Får bilde med scart. Men ikke med hd kabeln på hd kanal. Har prøvd og skifta tilkobling inne på ps3en og, men får det rett og slett ikke til og fungere. :S Noen som har noe peiling på hvordan jeg kan få fikset dette? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hva "hd kabel" har du da? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvis du har HDTV trenger du bare å sette HDMI kabelen rett inn, så kommer det bilde med HD. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvis du har HDTV trenger du bare å sette HDMI kabelen rett inn, så kommer det bilde med HD. Da jeg kjøpte min måtte jeg koble til med SCART, og så endre tilkoblinga i menyen på PS3en før jeg fikk bilde via HDMI? Uansett er det åpenbart ikke det som er problemet til trådstarter. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Du kan prøve å resette bildeinnstillingene fra PS3'en ved å holde inne startknappen til PS3'en i 5 sekunder, til den begyner å pipe. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Seff er det, det han må gjøre Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Har resetta ps3en mange ganger. Prøvd det på 2 tver og. Men det fungerer tydeligvis bare på scart. Kan det være hdmi utgangen på ps3en som er ødelagt? HDMI kabelen jeg har er en jeg kjøpte på elkjøp i tromsø, 1,5 meter, for 200kr. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du kan jo prøve med en annen HMDI kabel hvis du har en til. Hvis ikke selger Clas Ohlson de for 129kr. Hvis det ikke virker da, da vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Teit ting, men du er sikker på at du har satt riktig kanal på tven? Har vært borti ganske mange som har trodd at det var noe galt med PS3en eller tven deres fordi de ikke fikk bilde med HDMI-kabelen bare for å finne ut at de hadde satt tven på feil kanal. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Teit ting, men du er sikker på at du har satt riktig kanal på tven? Har vært borti ganske mange som har trodd at det var noe galt med PS3en eller tven deres fordi de ikke fikk bilde med HDMI-kabelen bare for å finne ut at de hadde satt tven på feil kanal. Det er den vanligste tabben ja. Husk at HDMI normalt har egen kanal - ikke samme kanal som scart... Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Teit ting, men du er sikker på at du har satt riktig kanal på tven? Har vært borti ganske mange som har trodd at det var noe galt med PS3en eller tven deres fordi de ikke fikk bilde med HDMI-kabelen bare for å finne ut at de hadde satt tven på feil kanal. Det er den vanligste tabben ja. Husk at HDMI normalt har egen kanal - ikke samme kanal som scart... Skifta til rett kanal ja. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Sett i HDMI kabelen i HD-TVen og PS3en, og ta ut scart. Skru på strømen på PS3'en og trykk på startknappen og hold inne i 10 sekunder til deg begynner og pipe. Vist det ikke funker så tror jeg det er noe som er ødelagt. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Sett i HDMI kabelen i HD-TVen og PS3en, og ta ut scart. Skru på strømen på PS3'en og trykk på startknappen og hold inne i 10 sekunder til deg begynner og pipe.Vist det ikke funker så tror jeg det er noe som er ødelagt. Funket ikke det heller. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Høres ut som du ikke bruker riktig kanal. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Høres ut som du ikke bruker riktig kanal. Skifta til rett kanal ja. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Fant ut hva problemet var. Ødelagt hdmi kabel, var sekundet før jeg sendte den inn på service! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Du brukte så lang tid på å finne ut det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå