Gå til innhold

Får ikke hd bilde på ps3en min?!?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har HDTV trenger du bare å sette HDMI kabelen rett inn, så kommer det bilde med HD.

Da jeg kjøpte min måtte jeg koble til med SCART, og så endre tilkoblinga i menyen på PS3en før jeg fikk bilde via HDMI? Uansett er det åpenbart ikke det som er problemet til trådstarter.

Lenke til kommentar

Teit ting, men du er sikker på at du har satt riktig kanal på tven? Har vært borti ganske mange som har trodd at det var noe galt med PS3en eller tven deres fordi de ikke fikk bilde med HDMI-kabelen bare for å finne ut at de hadde satt tven på feil kanal.

Lenke til kommentar
Teit ting, men du er sikker på at du har satt riktig kanal på tven? Har vært borti ganske mange som har trodd at det var noe galt med PS3en eller tven deres fordi de ikke fikk bilde med HDMI-kabelen bare for å finne ut at de hadde satt tven på feil kanal.

Det er den vanligste tabben ja. Husk at HDMI normalt har egen kanal - ikke samme kanal som scart...

Lenke til kommentar

Det er den vanligste tabben ja. Husk at HDMI normalt har egen kanal - ikke samme kanal som scart...

Skifta til rett kanal ja.

Lenke til kommentar

Sett i HDMI kabelen i HD-TVen og PS3en, og ta ut scart. Skru på strømen på PS3'en og trykk på startknappen og hold inne i 10 sekunder til deg begynner og pipe.

Vist det ikke funker så tror jeg det er noe som er ødelagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...