Gå til innhold

En hel kveld med PS3 - hva gjør du?

Anbefalte innlegg

JA jeg anbefaler MGS4. Det er ikke noe galt i å begynne på fireren, du vet hvem som er skurken og hva som er trist og morsomt, det holder:P

Jeg personlig har aldri skjønt bæret av MGS historien uansett. Runna forresten MGS4. Det er ikke det eneste jeg har spilt disse tidene.

Har det luksusproblemet at jeg må velge mellom Crisis Core, Metal Gear og Grand Theft Auto 4 :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var 2 raske timer.. :dontgetit: Leste litt bakgrunnsstoff i databasen, og putta inn spillet.. og viips.. 2 timer.. :p Det blir nok sittende fast i ps3'n en liten stund til.. :)

Vil si jeg også har luksus problem, med tanke på at jeg har bioshock, gta, orange box og nå mgs.. :p Jeg er så fæl til å starte på spill, så spille de til jeg sitter ørlitt fast så finne ett nytt som jeg vil spille.. :hm:

Lenke til kommentar

En kveld/natt med PS3 (som det blir mye av fremover), går i MGS4/MGO. Rundet det i går, og det var noe av det sykeste jeg har opplevd innenfor spill. Så nå blir det for det meste MGO, kanskje en ny runde med MGS4 også må jeg vel få fullført GTA4 som jeg på 30% ble veldig lei av.

Alt dette spilles og nytes med en cola og snacks. :)

Lenke til kommentar
JA jeg anbefaler MGS4. Det er ikke noe galt i å begynne på fireren, du vet hvem som er skurken og hva som er trist og morsomt, det holder:P

Jeg personlig har aldri skjønt bæret av MGS historien uansett.

Fanboyen i meg gråter :(

Åntåpik, ser film som regel. Nå i det siste har det gått litt i Top Spin 3. Koslig spill hvis du liker tennis.

Lenke til kommentar

Njo, men jeg vil tro ganske mange blir fort lei av GTA4(inkludert meg). Ble selv litt skuffet siden hypen var så høy. MGS4 derimot er et must have-spill om man sitter med en PS3. Selv hadde jeg ikke spilt noen av de tidligere mgs-spilla før jeg rundet 4'ern, men det var fortsatt en utrolig spillopplevelse. Vil si det har stor gjenspill-verdi også, med tanke på Emblems og unlocks.

Men var jeg deg, ville jeg kjøpt begge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...