Shoegazer Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 spiller? neh. men fra spøk til revolver. en ledig fredagkveld med meg og ps3 min, da kan det gå hett for seg. tar frem et godspill f.eks cod 4(og eier), finner frem masse diggzz. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Da blir det nok brus, sjokolade og Oblivion på meg. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Men altså..er PS3 helt bakoverkompatibel med PS1 og PS2-spill også? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Den største (og dyreste) varianten av PS3 er bakoverkompatibel med de fleste PS2-spill. I den billigste PS3-versjonen har de fjernet den motoren som gjør at PS2-spill kan spilles (om jeg har forstått det riktig). Begge versjoner kan spille PS1-spill. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 En kveld med ps3 hjemme hos går som følgende. På dagen er jeg på butikken og kjøper det som trengs, godteri, potetgul og brus. Når kvelden endelig har kommet setter jeg i et spill eller starter en film. Spiller for tiden GTA 4, GT5p eller burnout paradise. PS3 er digg Gleder meg ekstra mye til høsten /vinteren for da er det ikke så varmt innpå rommet mitt pluss at solen går ned, bor i Sandnessjøen hvor det er så godt som midnattsol. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har funnet ut at øl og GTA IV online er en aldeles heldig kombinasjon. Det går lett en hel kveld på dette. Av en eller annen grunn er jeg like "flink" i GTA selv om jeg er beruset/dritings . Kan også bruke en hel kveld i Warhawk, men der nytter det ikke å være beruset. Ellers er det greit å slenge på en BD eller to. Og streame noen filmer/TVserier fra PCen. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har aldri fullført FF7 fordi PC-versjonen jeg har kræsjer like før jeg kommer ut i World Map (kjipt å finne ut når man har brukt 10 timer allerede) første gang. Oioi! Her er det en som virkelig trenger en kveld eller 2 for seg selv! Det tar ikke 10 timer i midgar andre gangen du spiller gjennom.. Selv brukte jeg vel rundt 5-6 før jeg var ute denne gangen tror jeg.. Men, om du har PSP, så ville jeg egentlig anbefalt å spille Crisis core først.. Kom til cd3 på toget igår! Men en kveld med ps3'n så slenger jeg inn ett spill jeg ikke har rundet enda, nå er det orange box jeg akkuratt har startet på! Eventuelt switcher over til ett online spill når jeg begynner å bli lei.. Gjerne med ett glass cocca ved siden av.. Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kom til cd3 på toget igår! CD3? Av Crisis Core? Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 da blir det enten Grid eller cod4. avsluttes med en film. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kom til cd3 på toget igår! CD3? Av Crisis Core? cd 3 ff7 regner jeg med Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Den største (og dyreste) varianten av PS3 er bakoverkompatibel med de fleste PS2-spill. I den billigste PS3-versjonen har de fjernet den motoren som gjør at PS2-spill kan spilles (om jeg har forstått det riktig). Begge versjoner kan spille PS1-spill. Har hørt at det skal komme en update slik at 40 giggen kan spille av ps2 spill. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kom til cd3 på toget igår! CD3? Av Crisis Core? cd 3 ff7 regner jeg med Helt riktig.. Blir vel å prøve å fullføre det på jobben på onsdag da.. Får vi se om det blir noe mer sidequests først, har ikke gjort noe egentlig.. Men gold chocobo er gull! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Eg startar opp spela Battlefield: Bad Company eller Grid. Er lei av GTA IV og MGS4 har eg runda. Det blir kanskje også ein blu-ray film med chips og cola. Endret 7. juli 2008 av Elensar Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Runna du MGS4 før GTA :O Ja! Når eg nådde 60% vart eg rett og slett lei av heile spelet. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 De siste kveldene har jeg sitti med MGS4 i flere timer. Har snudd døgnet helt opp ned nå. Står opp klokka 14.00, spiser, og spiller til 6 om morran :/ Føler at ergometersykkelen oppe i tredje etasje roper på meg for å si det sånn Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) tredje etasje? er jo sliten når du er fremme jo! jeg har den i første, så jeg bare kan rulle meg ned trappa når jeg føler for å trene litt.. Vurderer å sette i MGS4 nå! Noen som er for eller imot? Blir så usikker.. Aldri spilt ett mgs spill før, og er derfor skeptisk til historien.. edit: ser at gametrailers har en retrospective.. kanskje se den først iallefall da..? Endret 7. juli 2008 av Pebble Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Den største (og dyreste) varianten av PS3 er bakoverkompatibel med de fleste PS2-spill. I den billigste PS3-versjonen har de fjernet den motoren som gjør at PS2-spill kan spilles (om jeg har forstått det riktig). Begge versjoner kan spille PS1-spill. Har hørt at det skal komme en update slik at 40 giggen kan spille av ps2 spill. Den tviler jeg sterkt på :!: Kom til cd3 på toget igår! CD3? Av Crisis Core? cd 3 ff7 regner jeg med Helt riktig.. Blir vel å prøve å fullføre det på jobben på onsdag da.. Får vi se om det blir noe mer sidequests først, har ikke gjort noe egentlig.. Men gold chocobo er gull! Jaha, får vel skaffe meg de jeg og Og ang. den usikkerheten din om MGS4, ta og nedlast MGS Databasen på PS3 Storen før du begynner å dytte noe inn Der står all info om spillene, tror jeg Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Takker for tipset! Da blir det lesing idag, og spilling imorgen! wiiu! Venter også en stor pakke med 5 spill fra VGP da.. Så, nå er det godt jeg jobber omdagen, så jeg har en unskyldning for å sitte hjemme! edit: eeehm.. dette var ett virrvarr av stoff å lese på.. Ble litt for mye for meg dette.. Tviler ikke på at alt står der.. Men, trenger vel ikke lese 500 sider likevell? edit2: Nevermind.. Fant litt greier på relationship chart som var grei info å ta med seg.. Endret 7. juli 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå