Gå til innhold

En hel kveld med PS3 - hva gjør du?

Anbefalte innlegg

Hei

Starter denne tråden for å høre hva folk gjør hvis de får tid til å bruke en hel kveld med PS3.

Jeg forbereder meg ved å kjøpe inn en del cola/øl og sitter meg i hvilestilling i sofaen med noen usette Blu-rays eller gode spill på stuebordet som er klar til å ses nærmere på. Tar gjerne med en venn eller to for filmen, men når jeg skal spille vil jeg være alene (avhengig av hvilket spill det er).

Hvis det fortsatt er folk på besøk blir det gjerne Rock Band etter at filmen er ferdig.

Har også Macen min i fanget for å følge med på internett.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

du gjør et enkelt valg og starter opp metal gear solid 4. lenge siden jeg har spilt et så bra spill.

Lenke til kommentar
du gjør et enkelt valg og starter opp metal gear solid 4. lenge siden jeg har spilt et så bra spill.

Det trenger du definitivt noen timer på... :yes:

Men de få gangene jeg har slike sjanser... så er det å invitere et godt utvalg av kolleger og venner (6-8 stk) og spiller Guitar Hero III...

Men nå som Buzz er kommet til PS3 så er det nok fare for at vi må spille det litt også.

Lenke til kommentar

Tråden var feilpostet og er flyttet til riktig forum. I tillegg er en god del trolleinnlegg fjernet, ikke bli overrasket over om det vanker en reaksjon på de som føler for at et nettforum gjør det nødvendig å oppføre seg som en komplett idiot. :)

Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar

Kan man spille PS1-spill på PS3? Kan vel ikke det..men HVIS man kunne det hadde jeg dratt på spaceworld og kjøpt Final Fantasy VII og spilt det hele kvelden. Ja. De har nemlig det i en monter der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Kan man spille PS1-spill på PS3? Kan vel ikke det..men HVIS man kunne det hadde jeg dratt på spaceworld og kjøpt Final Fantasy VII og spilt det hele kvelden. Ja. De har nemlig det i en monter der.

Joda du kan spille PS1 spill på alle PS3er, har nesten spilt gjennom FF7 på den :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Jeg sørger for å ha flere liter med vann eller melk klar til kvelden.

Jeg forbereder meg ved å kjøpe inn en del cola/øl og setter meg i hvilestilling i sofaen med noen usette Blu-rays eller gode spill på stuebordet som er klar til å ses nærmere på.

Enig. Svært viktig å kunne føle seg noe tilpass/komfortabel før man begynner. Hvis ikke ødelegger det litt av kvelden. En god start er nøkkelen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...