Xargo Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 som sagt jeg lurer på hvordan jeg kan stille opp vcore på mitt intel celeron 801 mhz @ 896 mhz system Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Du finner det i bios. Og ikke bruk så mange !/?. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hos meg finnes det ikke i BIOS, det er no dritt. Har flasha bios og greier, men det er der ikke.. Så jeg får ikke overklokka så mye. Men finnes det noe programvare som kan fikse det? Jeg har et ChainTech 7AIA5E hovedkort med en AMD 900 Mhz CPU. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg har et ChainTech 7AIA5E hovedkort med en AMD 900 Mhz CPU. Sjekk i brukermanualen. På noen hovedkort (gamle) så må man overklokke ved hjelp av dip switcher. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg har sett i manualen nu.. Men ingen ting om vcore på jumpere.. (ikke som jeg har funnet hvertfall).. Men har det et spess navn eller no? (kanksje jeg har oversett det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå