Ståle Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har bare tid 26 eller 27 pga jeg skal inn i militæret 29. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Uansett når vi tar det kommer det til å krasje for noen. Jeg er bare opptatt av at vi tar det før høstværet legger seg som et teppe over vestlandet. For det teppet forsvinner ikke før til sent på våren igjen. :\ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Dude, det kommer ikke før etter August uansett! Jeg kan kansje, kansje, kansje klare kvelden den 27. Vet at det kommer til å krasje for noen uansett hva som skjer, men treffene i Bergen har alltid krasjetr med noe for meg. Så denne gangen skal jeg pushe saken min til krampen tar fingrene mine og hendene får koldbrand og detter av. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg er i Blomsterdalen, Fana, for øyeblikket og er det til ut i neste uke! ... Mormor og morfar tror hele internett er volds- og stoffmisbrukere da >_ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja, altså, hva ble det til? Jeg forsvant til Oslo så... nettopp fått nett igjen, sånn ca. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vi skal ha Free Hugs på lørdag! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Ja, Free Hugs på lørdag!!! Eplefe, vi har ikke gått gjennom hvor vi skal møtes osv. De som er interessert i å være med med Eplefe, noen av hennes venner?, Snorre og meg på Free Hugs kan ta en titt på den aktuelle tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=987142 Endret 31. juli 2008 av sportacus88 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Ble det noe treff? Neeeei, ble desverre ikke det. Blir muligens Free Hugs istedenfor. Men det ser ut til at de bergenske forumbrukere har mistet interessen av å være med på slike treff. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 hva gjør folk egentlig på sånne treff?, sitte og snakke? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Kan virke på meg som at det fort kan bli veldig pinlig, spesielt med tanke på hva vi skal gjøre, men om alle bare er mer sosiale enn vanlig og vi faktisk har en eller annen plan ser jeg ingen grunn til at det ikke kan bli koselig Jeg for min del støtter Free Hugs veldig, ettersom vi faktisk da gjør på noe. Det er jo et treff det også, Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 hva gjør folk egentlig på sånne treff?, sitte og snakke? Vel, ja det og annet. Har vel variert litt hva vi har gjort på de forskjellige treffene. På et av treffene gikk det for eksempel en del i Guitar Hero og Buzz. På et annet treff var det vel egentlig bare snakking det gikk i. På et treff var vi på Egon, og på et annet bestilte vi Pizza hjem til en av brukernes leilighet og preiket og så på morsomme videoer på youtube med mer. Så i det hele tatt varierer det veldig. Men det er vel nettopp snakkingen som er litt av poenget. Er jo meningen å skulle bli bedre kjent med hverandre på treffene. Få vite litt mer om ansiktet og personen bak brukernavnet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Bare sånn melding, jeg kommer ikke til å komme på noe treff før om 5 uker. Bare sånn at dere vet det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) blir det noe treff i snart ? Endret 20. august 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå