Gå til innhold

Sommertreff i Bergen - Hvem er interessert?

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dude, det kommer ikke før etter August uansett!

Jeg kan kansje, kansje, kansje klare kvelden den 27.

Vet at det kommer til å krasje for noen uansett hva som skjer, men treffene i Bergen har alltid krasjetr med noe for meg. Så denne gangen skal jeg pushe saken min til krampen tar fingrene mine og hendene får koldbrand og detter av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan virke på meg som at det fort kan bli veldig pinlig, spesielt med tanke på hva vi skal gjøre, men om alle bare er mer sosiale enn vanlig og vi faktisk har en eller annen plan ser jeg ingen grunn til at det ikke kan bli koselig ;)

Jeg for min del støtter Free Hugs veldig, ettersom vi faktisk da gjør på noe. Det er jo et treff det også,

Lenke til kommentar
hva gjør folk egentlig på sånne treff?, sitte og snakke?

Vel, ja det og annet. Har vel variert litt hva vi har gjort på de forskjellige treffene. På et av treffene gikk det for eksempel en del i Guitar Hero og Buzz. På et annet treff var det vel egentlig bare snakking det gikk i. På et treff var vi på Egon, og på et annet bestilte vi Pizza hjem til en av brukernes leilighet og preiket og så på morsomme videoer på youtube med mer. Så i det hele tatt varierer det veldig. Men det er vel nettopp snakkingen som er litt av poenget. Er jo meningen å skulle bli bedre kjent med hverandre på treffene. Få vite litt mer om ansiktet og personen bak brukernavnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...