Gå til innhold

Sommertreff i Bergen - Hvem er interessert?

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke ødelegg da J@cob! :-P Fra spøk til revolver. Mange flotte mennesker her på diskusjon.no, så dette er en gylden anledning til å skaffe seg bekjente fra forumet.

Men hva faen? Ny tråd uten å si noe til meg?

Jaja, bør vel ta hintet da.

Lenke til kommentar

Et lite tips... Kjør for grilling istedetfor saker som peppes.

Grilling er billigere, det er lettere å la det holde på en stund, man kan komme og dra som man selv føler, mer muligheter for andre aktiviteter (volleyball, fotball, vannkrig, etc, etc), man er utendørs, sunn grillmat > peppes pizza...

Lenke til kommentar
Sånt diskuteres ikke på forumet. Mod, angrip!

Charge!

Mel-Gibson---Braveheart-Photograph-C10101922.jpg

Å kjøpe og/eller servere alkoholholdige drikker til mindreårige er forbudt ved norsk lov. Slike ting hører derfor naturlig nok ikke hjemme på noe forum, diskusjon.no inkludert. Man skal selvfølgelig få mene hva man vil om loven, og man må gjerne debatere dens hensikt. Men å oppfordre til lovbrudd, eller planlegge slikt her på forumet er ikke tillatt. Et innlegg og noen innlegg som kommenterer dette er blitt slettet.

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Snorre, nå mast jeg postcount ved en eventuell recount. Slem bisk :p

Å kjøpe og/eller servere alkoholholdige drikker til mindreårige er forbudt ved norsk lov. Slike ting hører derfor naturlig nok ikke hjemme på noe forum, diskusjon.no inkludert.

Så det tar vi når vi møtes, før kl 8, et sted.

Lenke til kommentar
Haha, hva menes med den, J@cob? :p

Jeg gleder meg!

Sogndal er en kommune som typisk nok er forpestet med ytterst idiotiske og ubrukelige politikere. I tilegg har vi ølmonopol. Det er det samme som vinmonopol, bare at de er de eneste i kommunen som kan selge øl og rusbrus! (Utesteder også, selvsagt. Men ikke vanlige butikker.)

Skapte litt furore for noen år tilbake da de la ned omtrent alle former for fritidsaktiviterer på aldershjemme til å holde det elskede ølmonopolet i live. Tror de kjører med bare 200k i underskudd nå, og ølet er dyrt!

Desuten har de en stengetid som ikke ligner grisen ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...