Snorre Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Ikke ødelegg da J@cob! :-P Fra spøk til revolver. Mange flotte mennesker her på diskusjon.no, så dette er en gylden anledning til å skaffe seg bekjente fra forumet. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg er glatt med. 26 Juli kan vel passe, tror jeg. Er det en helg eller? >_> Orker ikke sjekke. Jada, jeg er latmons. Er bare det at jeg jobber i ukedagene. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ikke ødelegg da J@cob! :-P Fra spøk til revolver. Mange flotte mennesker her på diskusjon.no, så dette er en gylden anledning til å skaffe seg bekjente fra forumet. Men hva faen? Ny tråd uten å si noe til meg? Jaja, bør vel ta hintet da. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Eneste er jo at det plutselig har blitt mindre med folk. Første gang jeg var med på forumtreff så var det ganske mange som viste seg å kunne komme, men virker ikke som om det blir noe slikt mer. :S Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Er nok en helg det er snakk om, nærmere eksakt en lørdag. Sorry Ståle, har ikke tenkt på det egentlig. Men du er selvsagt velkommen! Må jo ha Opera-fanatikeren med på treffet. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Med nærmere ettertanke kan kansje 26 bli litt vanskelig. Maiden 23, og bussing er ikke gratis :/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror jeg skal komme med IE t-skjorte om Ståle er med. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Et lite tips... Kjør for grilling istedetfor saker som peppes. Grilling er billigere, det er lettere å la det holde på en stund, man kan komme og dra som man selv føler, mer muligheter for andre aktiviteter (volleyball, fotball, vannkrig, etc, etc), man er utendørs, sunn grillmat > peppes pizza... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Støtter grilling. Man trenger ikke betale i dyre dommer for noen pils, og kidsa kan ta seg noen rolige i tilegg. Endret 15. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Godt poeng. Grilling er veldig avhengig av været da, så vi får se på værmeldingen hvordan været blir den dagen. Men absolutt en mulighet ja. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Godt poeng. Grilling er veldig avhengig av været da, så vi får se på værmeldingen hvordan været blir den dagen. Men absolutt en mulighet ja. Partytelt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Sånt diskuteres ikke på forumet. Mod, angrip! Charge! Å kjøpe og/eller servere alkoholholdige drikker til mindreårige er forbudt ved norsk lov. Slike ting hører derfor naturlig nok ikke hjemme på noe forum, diskusjon.no inkludert. Man skal selvfølgelig få mene hva man vil om loven, og man må gjerne debatere dens hensikt. Men å oppfordre til lovbrudd, eller planlegge slikt her på forumet er ikke tillatt. Et innlegg og noen innlegg som kommenterer dette er blitt slettet. Snorre Endret 16. juli 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Snorre, nå mast jeg postcount ved en eventuell recount. Slem bisk Å kjøpe og/eller servere alkoholholdige drikker til mindreårige er forbudt ved norsk lov. Slike ting hører derfor naturlig nok ikke hjemme på noe forum, diskusjon.no inkludert. Så det tar vi når vi møtes, før kl 8, et sted. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Før kl åtte til og med. Fy faen dere som ikke har ølmonopol er heldige : ( Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Haha, hva menes med den, J@cob? Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Haha, hva menes med den, J@cob? Jeg gleder meg! Sogndal er en kommune som typisk nok er forpestet med ytterst idiotiske og ubrukelige politikere. I tilegg har vi ølmonopol. Det er det samme som vinmonopol, bare at de er de eneste i kommunen som kan selge øl og rusbrus! (Utesteder også, selvsagt. Men ikke vanlige butikker.) Skapte litt furore for noen år tilbake da de la ned omtrent alle former for fritidsaktiviterer på aldershjemme til å holde det elskede ølmonopolet i live. Tror de kjører med bare 200k i underskudd nå, og ølet er dyrt! Desuten har de en stengetid som ikke ligner grisen >< Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Blir det ikke litt vanskelig å arrangere grill-party på vestlandet? Nå pissregner det bare her! Hvor i Bergen hadde dere tenkt å være i såtilfelle? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kongeparken (Gamlehaugen for de litt ikke-gøye) er jo helmaks. ;> Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Partytelt! Jeg foreslår 31. August. 26. juli blir en front mot front kollisjon med Fresn festivalen for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå