Snorre Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Det er sommer og værgudene har benådiget Bergen med noen solværdager nå og da. Det er på tide med et forumtreff i Bergen, og hvilken årstid passer vel ikke bedre enn sommeren? Nå er sikkert en del på ferier og slikt, men det får man da kunne leve med. Det er lenge siden vi hadde et skikkelig forumtreff i Bergen, og jeg håper flere enn meg er stemt for noe slikt. Det har vært dårlig med interesse i de forrige trådene, og det er fare for at det også skjer med denne. Men det er slikt man ikke får gjort så mye med. Jeg er i utgangspunktet åpen for de fleste forslag. Forløplig er dette i et idestadie, og ting som hvor mange vi blir, hva vi gjør, om vi skal ha aldersgrense og alt det der kan vi ta senere. Pleier som regel å gi seg selv etterhvert som vi ser hvem som har meldt interesse. Det viktigste er at folk tar iniativ og får igang noe. Foreslår videre at vi tar det en gang i slutten av juli mens det enda er sommer. Foreslåtte datoer: 26.juli Endret 4. juli 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Skulle gjerne ha blitt med om det hadde vært litt nærmere Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Skulle gjerne ha blitt med om det hadde vært litt nærmere Ja, slik føler jeg det hver gang de har forumtreff i Oslo. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Forslag: få opp en dato med en gang ellers blir det bare med snakket. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Forslag: få opp en dato med en gang ellers blir det bare med snakket. Ok, ser den. Da foreslår jeg datoen lørdag 26. juli. Endret 4. juli 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Ta det i førstepost Gjort... Hvor blir det av alle postene til Bergensbrukerne? Jeg vet at det er mange bergensbrukere i Sosialt-kategorien, hvor er dere? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg melder som vanlig min interesse. Jeg får besøk 20. juli, men tviler på at jeg orker å ha de i hele seks dager. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Skulle gjerne vært med hadde jeg ikke vært i Danmark den dagen! Er det pub-kveld det er snakk om? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Neppe, da vi er brukere under atten som vil være med òg. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Var ikke så mye liv i denne tråden nei.. Om det er snakk om at folk møtes og finner på noe digg sammen kan jeg joine 26. juli går bra for meg, nettop komt fra Kreta.. Er bare 15 år tho, noen bar tur går ikke. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Den datoen hadde ikke vært aktuell for meg uansett om jeg hadde greid å: A. Overbevise moren min om at halve internett ikke er fult av pedofile. B. Snike meg ut. Jeg kommer nemlig hjem fra to ukers ferie den dagen. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Da kan det nok bli litt vanskelig ja^^ Men du, for alt moren din vet, og alt VI vet, kan det jo være at halvparten av alle på internett er pedofile... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Altså. Det har til nå vært relativt trygt på disse treffene. Med unntak av en litt skummel Eplefe (XP) såklart. Men som sagt er dette en høyst uformell gettogether, eller kanskje litt formell. Men her er det bare å slenge seg på, ung som gammel. Selv kunne jeg jo gjerne sett at vi grillet hos noen, måtte være noen som hadde grill da. Eventuelt kunne vi ta oss en tur på Peppes eller noe.... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Kanskje jeg kan komme og. Skal kanskje en tur innom Bergen i sommer. Er ganske aktiv på diskusjon, men kjenner nesten ingen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Den datoen hadde ikke vært aktuell for meg uansett om jeg hadde greid å: A. Overbevise moren min om at halve internett ikke er fult av pedofile. B. Snike meg ut. Jeg kommer nemlig hjem fra to ukers ferie den dagen. Moren din har rett, og det vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå