Brothers Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 hmm men ramen er jo 1066MHz hvis jeg ikke husker helt feil hvorfor kjører den ikke på det da? er det noen forandringer jeg må gjøre for å få den til å kjøre på den rette MHz? Lenke til kommentar
go4life Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hmm men ramen er jo 1066MHz hvis jeg ikke husker helt feil hvorfor kjører den ikke på det da? er det noen forandringer jeg må gjøre for å få den til å kjøre på den rette MHz? vell, det kan hende at du har et hovedkort som ikke støtter pc8500 ram da, hva slags hovedkort har du? Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Asus Striker II Formula du finner oppsettet på pcen i første post... Endret 6. juli 2008 av Brothers Lenke til kommentar
go4life Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Asus Striker II Formula du finner oppsettet på pcen i første post... roger that.. vet ikke om rammen din støtter EPP? hvis ikke vil den stoppe på 800mhz.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hmm men ramen er jo 1066MHz hvis jeg ikke husker helt feil hvorfor kjører den ikke på det da? er det noen forandringer jeg må gjøre for å få den til å kjøre på den rette MHz? Du kan lese her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå