Brothers Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 jeg har bygd meg en pc for ikke lenge siden og det har vert en del problem med denne, den henger seg i alle spill spesielt i "Assassin's Creed" der er det så vitt jeg får kjørt det i 3-4 minutter mens i for eksempel "Half-Life 2 Episode One" der henger den seg åsså legger jeg ned spillet med Ctrl+TAB og åpner det igjen da funker det helt greit igjen dette kan jeg gjøre 4-5 ganger før den henger seg HELT da må jeg Restarte pc'en.... Her er oppsettet på pcen: + denne Brenneren Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei. Hvilket grafikkort har du? Og har du lastet ned nyeste driver? Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Grafikk kortet er : XFX GeForce 9800 GTX 512 MB 740M og jeg finner ikke nye drivere på xfxforce.com Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Skjekk på Nvidias hjemmesider Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hey, Høres litt ut som en feil jeg hadde, du burde prøve med et annet skjerm kort hvis du kan. For å være på den sikre sida kan du jo kjøre memtest86 (testing av minne). Hvilken windows ver. 32bit elller 64bit. (32 er det mest brukte og stabile). Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 jeg har ikke ett annet skjermkort å prøve... men jeg har kjørt memtest86 å fikk ikke noen feil, xp32bit..... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har du gjort som Redneck sa å testet med nyeste skjermkort-driver? Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 ja prøver nå skal se om ting fortsatt henger seg .... Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 3dmark06 så får du testet kortet også Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 vell det henger seg ikke lengre på assassin's creed. får prøve andre spill Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 vell det henger seg ikke lengre på assassin's creed. får prøve andre spill Se der ja. Du har nok brukt en utdatert driver. go4life: overclocket? Skjønner ikke hvofor så mange skriver det. Hvorfor ikke overklokket? Vi er jo tross alt Norsk. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 go4life: overclocket? Skjønner ikke hvofor så mange skriver det. Hvorfor ikke overklokket? Vi er jo tross alt Norsk. vell det er jo fordi at slike problemer som regel gjelder overclockings ustabilitet;) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 go4life: overclocket? Skjønner ikke hvofor så mange skriver det. Hvorfor ikke overklokket?Vi er jo tross alt Norsk. vell det er jo fordi at slike problemer som regel gjelder overclockings ustabilitet;) Så du er sikker på at det ikke kan være overklokkings ustabilitet da? Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 hehe nei den skal kjøre på de originale frekvensene og alt sont... Lenke til kommentar
go4life Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hehe nei den skal kjøre på de originale frekvensene og alt sont... kan faktisk være feil klokkehastighet alikavell:P finnes noen skjermkort som ikke tåler å kjøre på orginal hastighet:/ du kan prøve å nedklokke skjermkortet faktisk! hørt om dette før.. men kan også være rammen din som er litt kranglete! Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 hvordan finner jeg ut om rammen kjører på rett frekvens og sont? Lenke til kommentar
go4life Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 hvordan finner jeg ut om rammen kjører på rett frekvens og sont? du kan kjøre cpu-z! der står all info;) Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 vil det da si at den kjører på 400MHz? Lenke til kommentar
go4life Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 vil det da si at den kjører på 400MHz? det er riktig, det står alltid halvparten av det som det er real life, husker ikke helt hvorfor det var sånn, bare søk litt på google så finner du nok det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå