Nidhogg Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 For deg som liker Pondus tenkte jeg at jeg skulle glede deg med dette lille programmet: Dailypondus Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 DANKE. Pondus ist da meister TAKKER Pondus er mesteren Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Skulle vært slik at VG/Dagbladet/Start osv. kalte dagens tegneserie for et fast navn, ikke en dato. Da kunne man ha den i en popup med knapp eller bare direkte på skrivebordet, Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Skulle vært slik at VG/Dagbladet/Start osv. kalte dagens tegneserie for et fast navn, ikke en dato. Da kunne man ha den i en popup med knapp eller bare direkte på skrivebordet, Enig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 enig... men kult program! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 takker som om du leser pondus, leser bare de søstra de har glemt igjen på dass!!! grr har ikke engang kjøpt ditt eget pondusblad i ditt liv, du gir meg faen i pondus jeg derimot har alle bladene untatt 2 begge bøkene og de fleste albumene, +begge kalendrene digger pondus!! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 takker digger pondus!! har hatt en liten mistanke ut ifra avataren din Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Dagens mest nyttige nedlasting! Takker... Lenke til kommentar
YBD Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Takker, stilig program. Fikk ikke kalender-greien til å funke, men men. Pondus er genialt På side 32 i nummeret som er i butikken nå blir jeg kåret til "megamajestet" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Faen, jeg har alle pondus bladene, begge bøkene og alle albumene UNTATT alt for Norge Noen som vil selge det til meg for en hundrings? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 skitt, jeg har alle pondus bladene, begge bøkene og alle albumene UNTATT alt for Norge Noen som vil selge det til meg for en hundrings? Hundrings. Tror du jeg er dum. Du må nok ut med myye mer enn 100,- kr for å få tak i "Alt for Norge". Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 skitt, jeg har alle pondus bladene, begge bøkene og alle albumene UNTATT alt for Norge Noen som vil selge det til meg for en hundrings? Hundrings. Tror du jeg er dum. Du må nok ut med myye mer enn 100,- kr for å få tak i "Alt for Norge". hysj! Kanskje noen som ikke vet det! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 takker som om du leser pondus, leser bare de søstra de har glemt igjen på dass!!! grr har ikke engang kjøpt ditt eget pondusblad i ditt liv, du gir meg skitt i pondus jeg derimot har alle bladene untatt 2 begge bøkene og de fleste albumene, +begge kalendrene digger pondus!! nei seff gidder jeg ikke kjøpe de når søstern min kjøper de.... og nei, de ligger ikke på do.. Bare fordi du alltid sitter og *kremt* ja.. hm.... *kremt* på dass 24/7! så behøver ikke det bety at jeg leser de på dass leser de etter å ha daua på cs neida... pondus rocker, men kjøper ikke bladet når søster kjøper bøker, blader , kalender OSV... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 takker som om du leser pondus, leser bare de søstra de har glemt igjen på dass!!! grr har ikke engang kjøpt ditt eget pondusblad i ditt liv, du gir meg skitt i pondus jeg derimot har alle bladene untatt 2 begge bøkene og de fleste albumene, +begge kalendrene digger pondus!! nei seff gidder jeg ikke kjøpe de når søstern min kjøper de.... og nei, de ligger ikke på do.. Bare fordi du alltid sitter og *kremt* ja.. hm.... *kremt* på dass 24/7! så behøver ikke det bety at jeg leser de på dass leser de etter å ha daua på cs neida... pondus rocker, men kjøper ikke bladet når søster kjøper bøker, blader , kalender OSV... ?? du er en god flamer.... ehh..not Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 takker som om du leser pondus, leser bare de søstra de har glemt igjen på dass!!! grr har ikke engang kjøpt ditt eget pondusblad i ditt liv, du gir meg skitt i pondus jeg derimot har alle bladene untatt 2 begge bøkene og de fleste albumene, +begge kalendrene digger pondus!! nei seff gidder jeg ikke kjøpe de når søstern min kjøper de.... og nei, de ligger ikke på do.. Bare fordi du alltid sitter og *kremt* ja.. hm.... *kremt* på dass 24/7! så behøver ikke det bety at jeg leser de på dass leser de etter å ha daua på cs neida... pondus rocker, men kjøper ikke bladet når søster kjøper bøker, blader , kalender OSV... ?? du er en god flamer.... ehh..not jeg visste fra før at jeg er en god flamer.. du behøver ikke fortelle meg det Lenke til kommentar
runeb Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Skulle vært slik at VG/Dagbladet/Start osv. kalte dagens tegneserie for et fast navn, ikke en dato. Da kunne man ha den i en popup med knapp eller bare direkte på skrivebordet, Jeg har mekket et php-skript som henter dagens stripe fra diverse nettsteder og viser dem på samme web-side. Veldig praktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå