Gå til innhold

Diskusjonstråd - Hva kan gjøre playstation3 bedre?

Henry9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Så litt på noe playstation Home greier i stad.

Det er muligheter. Gleder meg litt til å fikse opp leiligheten og lage fyren min kul. Sett masse kule klær. Blir veldig greit hvis man har lyst å spille online med noen da. Først bli litt kjent. Tenker kanskje mest på littlebigplanet. Lage baner sammen..

Lurer på om man kan spille playstation 3 i home. Ha en ps3 på rommet (home rommet i spillet) :D

Trur home kommer til å gjøre playstation enda mer vert.

Lenke til kommentar

Noe jeg tenkte på her om dagen, som ville gjøre comunityet langt mer velfungerende, er en funksjon som lar alle i friendslisten melde seg på en liste over hvilke spill en kan spille felles. Se for dere at dere skrur på PS3en, går til vennelisten og finner en egen liste hvor alle i vennelisten din har satt opp forslag til hvilke onlinespill som burde spilles. Man får en oversikt over hvor mange, og hvilke av vennene dine som spiller hvilket spill på den gitte tiden. Kanksje også informasjon om at de spiller sammen.

Lenke til kommentar
-Innfør en regel for utviklere om at alle spille skal slippes samtidig over i hele verden. Selv om noen har begynt å skjønne det så har de fleste fortsatt gamle vaner. Det er unektelig at folk misliker å vente på spill mens andre har dem og runner dem flere ganger.
Få tyskere, franskmenn osv. til å skjerpe seg og begynne å bruke engelsk, så er mye gjort...
Lenke til kommentar

Tingen som irriterer meg aller mest, det er på MP3-spilleren..

At du må holde inne spole-knappen og doble hastigheten, så dersom du vil en time eller lignende inn i en podcast f.eks. så kan det ta litt tid.. :( Kunne tenkt meg en litt mere effektiv måte å hoppe frem i mp3'er. :)

Lenke til kommentar
Tingen som irriterer meg aller mest, det er på MP3-spilleren..

At du må holde inne spole-knappen og doble hastigheten, så dersom du vil en time eller lignende inn i en podcast f.eks. så kan det ta litt tid.. :( Kunne tenkt meg en litt mere effektiv måte å hoppe frem i mp3'er. :)

På videoer har du en funksjon som heter "go to" og da velger du punktet i filmen du vil hoppe til, finnes ikke denne muligheten med musikk også?

Lenke til kommentar
Noen bra eksklsuive spill. Det beste spillet er vel fremdeles Uncharted og det sier det meste.

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Har du spilt METAL GEAR SOLID 4? Jeg driter i pengene ps3 kostet pga. det spillet, er verdt ps3en alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...