Jo Are Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Når det gjelder farge så kan man jo bare spraylakkere den da. Jojo men er ikke det litt vanskelig da, man skal jo helst ikke få maling inn i lufte hullene da Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Tar kanskje i fra hverandre ps3en da... Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Teip? Funker jo kanskje det? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Så litt på noe playstation Home greier i stad. Det er muligheter. Gleder meg litt til å fikse opp leiligheten og lage fyren min kul. Sett masse kule klær. Blir veldig greit hvis man har lyst å spille online med noen da. Først bli litt kjent. Tenker kanskje mest på littlebigplanet. Lage baner sammen.. Lurer på om man kan spille playstation 3 i home. Ha en ps3 på rommet (home rommet i spillet) Trur home kommer til å gjøre playstation enda mer vert. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mulighet for å gjøre en Sub-account om til en Master-account når man blir 18 år. Lenke til kommentar
Stimorole Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen bra eksklsuive spill. Det beste spillet er vel fremdeles Uncharted og det sier det meste. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noe jeg tenkte på her om dagen, som ville gjøre comunityet langt mer velfungerende, er en funksjon som lar alle i friendslisten melde seg på en liste over hvilke spill en kan spille felles. Se for dere at dere skrur på PS3en, går til vennelisten og finner en egen liste hvor alle i vennelisten din har satt opp forslag til hvilke onlinespill som burde spilles. Man får en oversikt over hvor mange, og hvilke av vennene dine som spiller hvilket spill på den gitte tiden. Kanksje også informasjon om at de spiller sammen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Full BC som softwareoppgradering. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 -Innfør en regel for utviklere om at alle spille skal slippes samtidig over i hele verden. Selv om noen har begynt å skjønne det så har de fleste fortsatt gamle vaner. Det er unektelig at folk misliker å vente på spill mens andre har dem og runner dem flere ganger.Få tyskere, franskmenn osv. til å skjerpe seg og begynne å bruke engelsk, så er mye gjort... Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Sorteringsmuligheter i vennelisten. Lage mapper selv til f.eks klan, venner, osv. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tingen som irriterer meg aller mest, det er på MP3-spilleren.. At du må holde inne spole-knappen og doble hastigheten, så dersom du vil en time eller lignende inn i en podcast f.eks. så kan det ta litt tid.. Kunne tenkt meg en litt mere effektiv måte å hoppe frem i mp3'er. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 -Støtte for flere filmformater (tenker da på mkv-filer). -Støtte for å spille av subtitle-filer sammen med filmer. -Direkte tilgang til delte mapper på pcen via nettverket, så slipper man å starte opp diverse mediaserver program. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tingen som irriterer meg aller mest, det er på MP3-spilleren.. At du må holde inne spole-knappen og doble hastigheten, så dersom du vil en time eller lignende inn i en podcast f.eks. så kan det ta litt tid.. Kunne tenkt meg en litt mere effektiv måte å hoppe frem i mp3'er. På videoer har du en funksjon som heter "go to" og da velger du punktet i filmen du vil hoppe til, finnes ikke denne muligheten med musikk også? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Nei, ikke som jeg har fått med meg ihvertfall, det hadde ihvertfall vært litt flaut siden jeg har to ganger brukt 15 minutter på spoling... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 -bytte ut dualshock3 med xbox360 controller (er da lov å drøyme?) De kunne nå i det minste spandert PS3'en sin D-pad på det sørgelige synet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Støtte for Bravias TV-kontroll. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Full BC som Sony lovet at PS3 skulle ha. Joda, vet at de første hadde det, men unødvendig å kutte det ut. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Haha! Jeg har 60 giggen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen bra eksklsuive spill. Det beste spillet er vel fremdeles Uncharted og det sier det meste. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Har du spilt METAL GEAR SOLID 4? Jeg driter i pengene ps3 kostet pga. det spillet, er verdt ps3en alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå