Gå til innhold

Fikk min Komplett Gamer-Conan Edition og den er rå!

Anbefalte innlegg

Fikk min Komplett Gamer-Conan Edition fra Komplett i dag. Etter noen par problemer med PC-en er den nå helt klar :D

Jeg kan nå spille Age of Conan på low,medium og high :p Det største FPS-en jeg har fått på low er 134,4 FPS og det minste er 40 :p Det største jeg har fått på high er 112 FPS og det minste er 12 FPS :D

Og det betyr at jeg både kan spille på low,medium og high uten kanskje uten noe hakking eller lagging ;)

De viktigste spesifikasjonene for PC-en:

OS/OperativSystem: Microsofts Windows Vista Home Premium 32 BIT.

DDR2 RAM: 3.28 GB.

Prosessor: Intel core 2 duo 3.0 GHz.

Skjermkort/Grafikk kort: XFX Geforce 9800 GX2.

Jeg er ikke så vant med en Vista jeg har alltid brukt en XP så det kan ta en stund før jeg blir vant til den ;)

Men den funker som en drøk på internett og på høytlastende spill som Age of Conan,Call of Duty 5 og Crysis :D

Endret av fantomena
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grattis Fantomena ! Håper du koser deg med den nye PCn din :D , alltid morro med noe nytt ;) Forstår det godt jeg ;) Ikke bry deg om enkelte av trolla her på forumet , de henger her fordi dem ikke har noe annet å gjøre :p

Lykke til !

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Var det virkelig nødvendig å lage tråd om dette?

I forhold til dine tråder så er jo dette som en morgendugg i solen .

Hahah! :D

Fint å høyre at Komplett Game-Conan Edition fungerer bra til Age of Conan. Noko anna hadde vore skuffande! ;)

Lenke til kommentar

Slettet noen litt ukoselige innlegg.

Ser jeg flere indirekte trusler fra de samme personene, vil det vanke både advarsler og utestengelse. De det gjelder, vet hvem de er.

Denne tråden har for øvrig utspilt sin rolle fullstendig, og stenges.

Endret av Super8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...