maxmhz Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Eg leste på eSik si hjemmeside der han låste opp L1 broene. Er det meininga at du skal KORTSLUTTE broene, eller bare koble sammen 1 og 1 Lenke til kommentar
jason Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Mellom connectorene på L1 broen har AMD frest ut en grop slok at ikke det gamle blyanttrikset ikke lenger fungerer. Man må fylle igfen denne gropen for så å koble sammen broene en og en. Dette er rimelig smått så hvis en ikke har rett utstyr og er trygg på det en gjør så bør en ikke gjøre det. På denne linken http://www6.tomshardware.com/howto/01q4/01...1112/index.html får du en utførlig beskrivelse på hva som skal gjøres. Det er også en video der for nedlast. OBS! Det de ikke nevner er at hvis man kortslutter broene så har de en lei tendens til å låse seg på med en mindre fast multiplikator enn du allerede har. Dvs. at i ditt tifelle så har du plutselig en 1600+ Lenke til kommentar
Predator Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Overklokking.no har laget en egen guide om opplåsing av athlonxp: http://www.overklokking.no/cpu/athlon_xp_u...king/index.html Lenke til kommentar
Danny Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 du får også kjøpt eget overklokking sett til xp som inhelolder alle stoffer du trenger for å låse opp xp fikk 10 av 10 på 3dgameman har ikke enda sett noe på norske webshopper Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 eg tror eg skal låse opp XP`en min når eg får kjøling (kabinettvifter og servertower) _________________ HK: Soltek SL75DRV2 CPU: AMD Athlon XP 1700+ GK: Asus V6800 GeForce 256 DDR RAM: 512 PC2100 DDR [ Denne Melding var redigert av: maxmhz på 2002-01-15 18:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå