Gaudakongen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har kjøpt en Intel Core 2 Duo E8500. På denne står det Boxed m/vifte. Betyr dette at jeg slipper extra kjøling? Kan det være innebygd vifte i den lille saken der? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hvis det står Boxed skal det følge med en vifte. Gjør det ikke det? Lenke til kommentar
Gaudakongen Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Hvis det står Boxed skal det følge med en vifte. Gjør det ikke det? Nei, gjorde ikke det. Jeg får kontakte Netshop å få vifta da. Var bare en tynn liten eske med prosessor i. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det var merkelig. Er vel en feil hos Netshop. Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvis det står Boxed skal det følge med en vifte. Gjør det ikke det? det skal ikkje det, eg kjøpte nettopp ein q9450 ifra netshop, som var boxed, å det betyr at de får inn cpuene på brett, 100+ stk på samme brettet... UTEN nåke som helst tilleggs-utstyr, men på netshop så er de 300 noks billigere;) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Når det står Boxed m/vifte, så følger det med vifte. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jepp, boxed betyr at CPU skal komme i original eske fra Intel, da inkluderer det også vifte. Det Azaziel har fått er en "tray"-utgave, det er da CPUene plukkes fra store brett. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hvis det står Boxed skal det følge med en vifte. Gjør det ikke det? det skal ikkje det, eg kjøpte nettopp ein q9450 ifra netshop, som var boxed, å det betyr at de får inn cpuene på brett, 100+ stk på samme brettet... UTEN nåke som helst tilleggs-utstyr, men på netshop så er de 300 noks billigere;) hehe Boxed m/vifte = org. eske fra intel med vifta! Boxed betyr vel rett og slett ja, at den er i orginal eske og ikke tray eller bulk Endret 9. juli 2008 av warelf Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jepp, boxed betyr at CPU skal komme i original eske fra Intel, da inkluderer det også vifte. Det Azaziel har fått er en "tray"-utgave, det er da CPUene plukkes fra store brett. Eg innrømme feil, men er sjøl blitt feil informert av nettbutikken...... Stemmedet, men det er noe eg har fonne ut nå.. Når eg fekk cpuen i posten så kom den innpakka i bobleplast, noe som eg syns va litt snodigt.. Eg spretta bobleplasten, å fant ut at det itillegg var rester av kjølepasta på overflaten, så eg ringte opp, å fikk beskjed at det var ein "boxed" versjon, å kjøle pastaen barre var etter testing, trengte ikkje bry meg om det... siste gong eg bestille derifra har eg fonne ut nå;-) her e koden på cpuen- INTEL Core 2 Quad Q9450 2.66Ghz 12MB FSB 1333 (BX80569Q9450A) detta blei den solgt som, men er jo merka feil, for det sko ha vore TRAY i beskrivelsen... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, da har jo personen hos nettbutikken ikke greie på uttrykkene, om du har betalt for boxed, så skal du jo ha det. (Det er jo noen ganger forskjell i prisen på de to). I tillegg har du jo fått en brukt prosessor, det er jo også en faktor. Kan jo aldri vite om den f.eks har kommet i retur fra en ivrig overklokkingskar som var misfornøyd med prosessoren. Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, da har jo personen hos nettbutikken ikke greie på uttrykkene, om du har betalt for boxed, så skal du jo ha det. (Det er jo noen ganger forskjell i prisen på de to). I tillegg har du jo fått en brukt prosessor, det er jo også en faktor. Kan jo aldri vite om den f.eks har kommet i retur fra en ivrig overklokkingskar som var misfornøyd med prosessoren. Så sant så sant, men som du ser i signaturen,(forrige cpu slutta å synga) eg nølte me å venta på ny,så eg satte igang, å den har funka fint den, så då dreit eg barra i det... Men det blir ikkje no neste gong der jaffal.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå