Ingar_B Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Før fungerte det helt greit å koble z-5500 annlegget mitt til ps3'en. Men nå har jeg kjøpt ny skjerm (acer 22" med hdmi) og jeg bruker da en hdmi kabel. Problemet er at det ikke kommer noe lyd fra ps3'en. Lyd fra pc'en fungerer helt greit. Jeg har gjort akkurat det samme nå som med den gamle skjermen bare at på den nye er det hdmi og ikke sånn med gul hvit og rød kontakt. Er det noen som vet hva jeg har gjort galt, siden det ikke kommer noe lyd når jeg spiller? -Jeg husker å gjøre om inputen til optical. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Du må nok inn på Playstationen å stille inn at den skal sende lyd på optisk i stedet for hdmi... Og for å pirke litt... Lenke til kommentar
Ingar_B Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Du må nok inn på Playstationen å stille inn at den skal sende lyd på optisk i stedet for hdmi... TUSEN TAKK!! Du reddet kvelden/natten min Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Bare hyggelig, sender giro i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå