NorvegianDad Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet hvor det går an å kjøpe cooling pads? fant ikke noe i prisguiden,søkte på google men fant lite fra norge. Så jeg lurer på om noen kjenner til en seriøs butikk som selger kjøleutstyr. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du kan se på http://www.microplex.no/. Men kunne ikke finne noen der i farten. Kan være at hvis du sender dem en epost så har de noe liggende på rest. Hvem vet. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Takk takk,der hade de noe ja,termisk tapeden må da være fin til å montere på minnebrikkene på skjermkortet. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Var det slike du tenkte på? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Takk takk,der hade de noe ja,termisk tapeden må da være fin til å montere på minnebrikkene på skjermkortet. Disse kjøler ikke i seg selv, men benyttes mellom kjøleribber og det som skal kjøles (og ha samme virkemåte som kjølepasta, men grummet tykkelsen , ikke så effektive). Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Takk takk,der hade de noe ja,termisk tapeden må da være fin til å montere på minnebrikkene på skjermkortet. Disse kjøler ikke i seg selv, men benyttes mellom kjøleribber og det som skal kjøles (og ha samme virkemåte som kjølepasta, men grummet tykkelsen , ikke så effektive). Når jeg kjøpte denne zalman kjøleren fikk jeg med noen sånne pads,de funket utmerket. Men de funker bare 1 gang.Jeg har sånne kjøleribber. Jeg har tenkt å montere denne på et nytt skjermkort nemlig. Mener dere at pasta/lim er bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå