jajaja1 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Trenger og utvide musikk samlinga til jeg skal på hytta. Vil helst ungå sjangrene: Black Metal, Classisk Rock, Techno. Altså vil gjerne ha mer innen: Hiphop, Alt Rock, Pop, Pop Punk. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) AC/DC, Iron Maiden, Guns 'n Roses, Metallica. Men det kanskje litt mer hardrock? Hører ikke på så mye annet enn Hardrock og alle metalsjangere, så kan ikke hjelpe deg med hiphoprappop greia di. Hmm. Disse da? Har slengt på litt smileys på de jeg liker Noen jeg kom på Dire Straits Depeche Mode Def Leppard Postgirobygget (nå som det er sommer ) Bruce Springsteen Blues Brothers Big Bang (Låta "Wild Bird" er knalltøff) Alien Ant Farm Aerosmith Red Hot Chili Peppers(MUST) Ricky Skaggs Steppenwolf Status Quo Weezer The WHO! Winger Skid Row HYTTEMUSIKK: ØYSTEIN SUNDE!!? Det må vel være midt i blinken Edit: Tenacious D er faktisk litt kult Snoop Dog? Shaggy Sean Kingston (Kult etternavn) Ho Rihanna (?), er ikke ho veldig inn på sånn hip hop/R&B? Liker du litt akustisk med trøkk i er absolutt Opeth å anbefale Bare si ifra hvis du vil ha litt mer hardrock. 80-talls rock er ganske kult Endret 4. juli 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jokke & Valentinerne - Hyttetur Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Skulle eg på hyttetur så trur eg desse banda hadde vore dei best egna, Syd Barrett, Armageddon, Jethro Tull, og Pink Floyd. (psykedelisk og progressive band, i og for seg) Av "litt" nyare band: Cypress Hill,(hip hop) Belle & Sebastian(alt rock), Blur(alt rock?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå