Gå til innhold

Mirai DTL-632E500, bra TV?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har da bestilt meg en Mirai DTL-632E500 til å ha på rommet. :p Har jo bestilt, så hjelper ikke med noen andre tips til tv-er, men vil gjerne få en følelse av å ha gjort et godt kjøp. :!: Er det en brukbar LCD-tv? :)

Endret av Redneck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei ! SAMSUNG ER ET MEGET GODT VALG ! DET ER KVALITET AV YPPERSTE MERKE !!! :thumbup::cool::yes: LYKKE TIL MED ET GODT VALG...

Samsung lager dårlig skjermer de også...

Har bare godt å si om SAMSUNG, har du dårlig erfaring med det merke :hmm:

Lenke til kommentar
Hei ! SAMSUNG ER ET MEGET GODT VALG ! DET ER KVALITET AV YPPERSTE MERKE !!! :thumbup::cool::yes: LYKKE TIL MED ET GODT VALG...

For å si det på en annen måte da så lager Samsung billig produkter de også som ikke er like gode som de som er litt mer påkostet "man for det man betaler for" eller hadde vel alle kjøpt seg en 42 tommer til 4000,- tror du ikke det?

Lenke til kommentar

For å si det på en annen måte da så lager Samsung billig produkter de også som ikke er like gode som de som er litt mer påkostet "man for det man betaler for" eller hadde vel alle kjøpt seg en 42 tommer til 4000,- tror du ikke det?

Jo da alle merker lager noen billig Tver men syns at Samsung er bedre enn mange andre merker som man betaler alt for mye for !! pga kjent merke osv... Forresten så for du ikke en 42 tommer til 4000,- :nei:

Og billigste Samsung 42" jeg har funnet den koster kr. 8500,- har faktisk sett Panasonic Tv helt ned til i kr 7600,- :hmm:

Endret av Power66
Lenke til kommentar
Takker for svar. Noen som vet om det blir brukbart bilde ved tilkobling til pc? :)

Hei ! JA jeg har sett Samsung tv blitt tilkoblet PC og det var meget bra bilder,har sett acer vs samsung... begge er meget bra på bilde, men jeg syns at Samsung var bedre :cool::thumbup: nå har ikke jeg sett andre merker..?

Lenke til kommentar

Hei !! Det var synd du ikke fikk den første TV du bestillte , men den TV du nå har bestillt har jeg ingen erfaring med desverre, kan ikke hjelpe deg med den. Det er sikkert noen som kan gi den en tilbakemelding !

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...