13375k1133z Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hei! Trenger litt hjelp å finne ca hvor mye en laptop er verdt. Det har seg slik at jeg har fått godtatt reklamasjon av en asus a6t laptop, PCen jeg har fått omlevert er en Asus F3Sa med følgende spesifikasjoner : http://www.asus.com/products.aspx?l...824&modelmenu=2 160gb HDD, Intel® Core™2 Duo T7500 og 2gig ram. Kontakt personen på datakjeden påstår at denne maskinen selges for 8-9k i nettbutikker og 9-10k over disk i norske butikker. Noe som jeg forøvrig ikke kan forstå: Problemet er at jeg finner ikke en shit informasjon på norske nettbutikker, eller norsk søk på google. Så trenger litt hjelp til å anslå en ca pris på denne laptopen, siden jeg ikke klarer å holde følge med teknologien sin utvikling har jeg ikke mulighet til det selv. Hadde også vært flott om noen eventuelt kunne hjulpet meg å finn en PC med liknenes spesifikasjoner. Uansett takker for all hjelp! Endret 4. juli 2008 av 13375k1133z Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) skjermkort og oppløsning på skerjm? ettersom du ikke finner skit om det så må du nesten notere ned alle "features" du kommer over på den..Men deres estimat høres mye ut. Endret 4. juli 2008 av MrLee Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 1280 x 800 ATI Mobility Radeon HD 2600, 512MB VRAM HVilke Verdi tror dere denne pcen ville hatt på det norske markedet? Er det noen Pcer jeg kan sammenligne den med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå