Gå til innhold

Amobil.no: Test av htc touch diamond?


Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei! Har et forslag til testere i amobil.no: Test av Htc Touch Diamond.

 

Er veldig frem og tilbake på denne telefonen, og lurer virkelig på og kjøpe den. Har nå en Nokia 3310, som skrur seg av etter 30 sekunder med ringing, og dermed blir det en ny telefon i vente. Har sett HTC Touch Diamond, men er redd den kan være treg e.l.

 

Så håper Amobil kunne teste denne telefonen snart, da både jeg (og mest sannsynelig andre) vil finne testen viktig for og kunne få et inntrykk.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hehe, kanskje det :!: Nå har jeg kjøpt mobilen riktignok, men kan være artig og se hva Amobil mener om den, samt er det mange andre som sikkert venter i spenning :D

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vil bare si at diamond er en meeeeget bra mobil!

jeg har litt peiling,har hatt stort sett alle feite topp modeller som har kommet siden 1999,jeg har hatt feks :iphone,nokia n95,lg 990 wiety,Nokia n82,osv osv osv.

kjøper vel 3-4 mobiler i året

Diamond er veldig bra på alle områder,den har alt av teknologi.den er ikke treig å bruke som flere hevder,min er absolutt ikke treg!du må bare lære å bruke den,etter 1 uke går det raskere.

skjermen er den beste i mobil til nå.flere klager på batteri tid er dårlig,batteriet er veldig bra på min,dvs mye bedre enn på iphonen og lg ku990 osv.

diamond er liten og fin å se på ,tåler en god del juling,

jeg har selv aldri problemer med slike ting som riper,jeg har alltid brukt alt fra veske ,skjermbeskytter og crystal case på alle mine mobiler.

Det vil alltid finnes folk som er missfornøyd,jeg bare sier det jeg vet om diamond fordi at jeg har hatt så mange mobiler å sammenligne med.

jeg synes absolutt ikke at iphone er bedre enn diamond,til det har den for mange mangler,iphone er egentlig bare en ipod med ringemuligheter slik jeg ser det!

Den er stor,elendig batteri mm.Det er merkelig jeg har lest på dette forumet nesten hver dag i flere år,i alle år har de flest klaget over hvor stor å svær de fleste mobiler er,men når vi snakker om iphone da spiller pluttselig ikke størrelsen noe!

Dobbeltmoral spør dere meg!Diamond er en bra mobil.ingen tvil om det!!!!

 

Ang testen til amobil så tror jeg diamond får 4 på terningen!

Endret av pleiadene
Lenke til kommentar

Begrunne 4 i terningkast hmm?

Jeg har jo lest endel tester her på amobil i flere år,så man vet jo etterhvert hva som gir karakter,dvs hva de som tester dømmer etter.

Batteritid?

Hvorfor henger alle seg så mye opp i det?alle vil jo ha mere og mere på mobilene ,men desverre så har ikke de som lager batterier kommet serlig lenger,dvs de henger etter i utviklinga!

Jeg mener at det er helt bak mål å gi en mobil dårlig karakter pga dårlig batteritid,

det er jo andre som produserer batterier for mobil produsentene.

en annen sak er at vi har jo strøm overalt,så det er jo ingen problem å lade mobilen hvor som helst og når som helst.

Skal man på telttur så finnes det jo mange løsninger for å få ladet mobilen.

ellers kan man jo bare kjøpe en av de kinesiske mobilene som har standby tid på flere år og flere dager taletid,de koster jo bare 7-800 kroner.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...