J@cob Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Fuck me. Puddelen sover. Endret 9. januar 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 For lite og for mye detaljer på samme tid, hvis du forstår hva jeg mener. Ikke ser jeg noe, og ikke er det et relieff heller. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 For lite og for mye detaljer på samme tid, hvis du forstår hva jeg mener. Ikke ser jeg noe, og ikke er det et relieff heller. Yupp, men jeg tenkte ikke at det var en 'bad thing'. Det faller egentlig mellom to stoler. Hmm... Ikke bra. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er da bare min mening. Jeg er ikke oraklet fra Delphi, kun oraklet fra Carten Island. Dvs det finnes andre meninger å ta hensyn til også. Kanskje noen andre liker det bedre. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Slik virket det ikke. Liten minibump dette, men jeg har noen diffus planer om å følge opp løftet mitt fra i sommer, der jeg sa jeg skulle lage en bildeserie med bilder som handler om "godset". Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hovedmotivet (fuglen) blir for lite for min del. Bildet blir dermed litt tomt. Hadde muligens gjort seg bra i en slik bildeserie, men alene har det liten verdi for min del. den omgjorte versjonen som du la ut gjorde liten forskjell spør du meg. Ser det mer for meg i sort/hvitt i en bildeserie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Versjon nr.2 synes jeg så absolutt ble et sted i riktig retning. Forøvrig synes jeg at det med fordel kunne ha vært beskjært mer av bunnen. Slik at det ikke blir unødvendig mye, svart husvegg. Halve av det du har nå, tror jeg kan bli bra. Ellers så gir ikke bildet meg så alt for mye. edit: Men som nevnt over meg; S/H kan så absolutt gjøre seg bedre enn fargeversjonen. Endret 7. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå