Funkypapa Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei, jeg har en samboer som skal reise bort for en måned i jobbsammenheng. Har nettopp kjøpt inn to webkamera så vi får kommunisert. Men når jeg skal legge det inn, får jeg beskjed om at jeg trenger administratorrettighet og må taste inn et passord. Datavadelingen har gått for dagen, og jeg lurer på om det er noen måte å omgå dette på? Det er snakk om en XP med SP2 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Du kan nok ikke omgå det nei. Tenk hvor mye crap og problemer det ville vært rundt på arbeidsplassene hvis alle kunne installere alt mulig rart på maskinene. Spyware og virus ville spredt seg som ild i tørt gress. Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Det skjønner jeg også Morten. Mitt spørsmål er om det lar seg teknisk løse. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det skjønner jeg også Morten. Mitt spørsmål er om det lar seg teknisk løse. Ikke som jeg vet om nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå