cabo Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 noen som har noe negativt å si om zepto2100? hvis ikke kjøper jeg en på mandag... :smile: http://www.zepto.no/default.aspx?side=tilp...ss.ascx&Id=2006 Lenke til kommentar
Swix Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Akkurat nå er vi inni en ekstremt spennende periode for bærbaremaskiner. Den 2100 maskine er etter det jeg kan se utstyrt med vanlig P4 desktop prosessor. Disse er ikke laget med tanke på bærbaremaskiner. Dette fører til at maskinen mest sannsynlig har en "aktiv" kjølevifte. I tillegg så blir kanskje batteri levetiden litt svak. Så hvis jeg var deg ville jeg ventet en stund( 1-2mnd) å sett det hele litt ann. Etter det har hørt så kommer også Zepto men 1-2 nye modeller nå i løpet av kort tid. Men for all del, trenger du en maskin nå, så er sikkert det en god maskin til den prisen og sitt bruk. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg har selv vært og sett på den i butikken da jeg skal kjøpe bærbar, og valget står mellom Z-2100 og Green 732, sistnevnte fra ECS. Zepto maskinen har ett flott design, og den har ikke preg av å være billig slik mange bærbare virker. Den veier litt, men den bråker ganske lite, faktisk så lite at den kan brukes steder hvor det bør være ganske stille (feks i timen ol). Ytelsen er også topp, og den har det meste av det nyeste på markedet. Minnekortleser er også et pluss. Skjermen er imponerende god, absolutt god å se film på. Det virker som en meget god maskin. Det kan godt hende jeg selv velger å kjøpe zepto'en selv, men er litt usikker da Green 732 er billigere og litt større ytelse, men den har jeg ikke sett på selv. Lenke til kommentar
Swix Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg har selv vært og sett på den i butikken da jeg skal kjøpe bærbar, og valget står mellom Z-2100 og Green 732, sistnevnte fra ECS. Hvilke butikk/er har Zepto maskiner utstilt? Kunne vært gøy og ta en tur å se på de forskjellige modellene. Lenke til kommentar
gussie Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg vil heller vente på Znote 4100. Den kommer om en mnd. Absolutt verdt ventingen. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har selv vært og sett på den i butikken da jeg skal kjøpe bærbar, og valget står mellom Z-2100 og Green 732, sistnevnte fra ECS. Hvilke butikk/er har Zepto maskiner utstilt? Kunne vært gøy og ta en tur å se på de forskjellige modellene. Zepto holder til på Skullerud i Oslo, så det er bare å stikke innom å ta en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå