samebob Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet om forhandlere i trondheim som selger EVISU bukser eller norske nettsider som gjør det? Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Noen som vet om forhandlere i trondheim som selger EVISU bukser eller norske nettsider som gjør det? Mener Urban på Merkus har noe Evisu. Men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
MathiasN1 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 urban har aldri hatt evisu, men safari har derimot hatt. tror de seller på sinatra og west side store Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noen som vet om forhandlere i trondheim som selger EVISU bukser eller norske nettsider som gjør det? http://www.stayhard.no/ Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Evisu er pakkis bare så det er sagt! Lenke til kommentar
floww Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Evisu er pakkis bare så det er sagt! hahahah wtf Lenke til kommentar
samebob Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 er ikke helt norsk så passer meg perfekt Men liker man buksene så liker man de Lenke til kommentar
jocha Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 prøver å finne det jeg også:S Lenke til kommentar
Kaporal5 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som vet om forhandlere i trondheim som selger EVISU bukser eller norske nettsider som gjør det? www.emoda.no har evisu og masse andre kule jeans. Jeg bestillte der og fikk varen dagen etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå