Howard Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 CeBIT: Hva kan Intel fortelle? (CeBIT/Hardware.no): Etter gårsdagens givende samtale med AMD var forhåpningene store til hva Intel kunne fortelle oss. Hva har Intel på lager når det gjelder mottiltak til AMDs Hammer-serie? Og hva skjer på den bærbare fronten? Les artikkelen her. Lenke til kommentar
Swix Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Har bare et lite kanskje urelevant spørsmål. Hvilket merke er den bærbare pc'en som er avbildet i artikkelen? Mener å ha sett den før andre steder, men klarer ikke koble den til noe merke. Syntes den har et flott design. Men spørsmålet er om den finnes i salg eller om det bare er "show off" maskin fra Intel. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Var ikke mye stas over intel der nei Men de kan nokk sine saker og kommer jo med noe spenande rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Har bare et lite kanskje urelevant spørsmål. Hvilket merke er den bærbare pc'en som er avbildet i artikkelen? Mener å ha sett den før andre steder, men klarer ikke koble den til noe merke. Syntes den har et flott design. Men spørsmålet er om den finnes i salg eller om det bare er "show off" maskin fra Intel. Synes den maskina ser ut som den er av samme type design som HP/Compaq har på sine maskiner. Hvis du ser på det bildet med ho ganske fine blonde jenta så ser det ut som det er en Compaq logo på den maskina. Sikkert en betaversjon. Lenke til kommentar
Swix Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Har bare et lite kanskje urelevant spørsmål. Hvilket merke er den bærbare pc'en som er avbildet i artikkelen? Mener å ha sett den før andre steder, men klarer ikke koble den til noe merke. Syntes den har et flott design. Men spørsmålet er om den finnes i salg eller om det bare er "show off" maskin fra Intel. Synes den maskina ser ut som den er av samme type design som HP/Compaq har på sine maskiner. Hvis du ser på det bildet med ho ganske fine blonde jenta så ser det ut som det er en Compaq logo på den maskina. Sikkert en betaversjon. tror ikke hun bruker den samme maskinen som på "singel" på bildet. Ser for meg ut som at skjermfeste på maskinene er forskjellig. Men det kan være at jeg ser feil Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har lyst på det sølv HKet på nederste rad! :sikle: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har lyst på det sølv HKet på nederste rad! :sikle: Kunne tenkt meg hovedkortet oppe til venstre, det med oransje PCI og AGP spor og minnesokler. *sleev* Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har lyst på det sølv HKet på nederste rad! :sikle: Kunne tenkt meg hovedkortet oppe til venstre, det med oransje PCI og AGP spor og minnesokler. *sleev* Jup rimelig naijs det oxo!! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Har bare et lite kanskje urelevant spørsmål. Hvilket merke er den bærbare pc'en som er avbildet i artikkelen? Mener å ha sett den før andre steder, men klarer ikke koble den til noe merke. Syntes den har et flott design. Men spørsmålet er om den finnes i salg eller om det bare er "show off" maskin fra Intel. Det er ikke et videre kjent merke i Norge nei.... "Medion" er merket på den maskinen. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Det er ikke et videre kjent merke i Norge nei.... "Medion" er merket på den maskinen. Ahh, oppklart. Det er vel det tyske "kjøpesentermaskin" merket som vistnok er ganske bra. De selger iafall bra. Du vet vel ikke tillfeldigvis om de har planer om å selge i Norge? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Det er ikke et videre kjent merke i Norge nei.... "Medion" er merket på den maskinen. Ahh, oppklart. Det er vel det tyske "kjøpesentermaskin" merket som vistnok er ganske bra. De selger iafall bra. Du vet vel ikke tillfeldigvis om de har planer om å selge i Norge? Det vet jeg svært lite om desverre Spør folkene i Barbara.no, de vet mer om det bærbare markedet enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå