muminim Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=35046 Må kjøpe enn ny PC relativt snart pga. ny skule som krever det. Hadde tenkt å kjøpe enn billig PC 3-5k for internet og word for det meste, men idet min stasjonere (8800GTS, 4gb ddr2 ram, 500GB HD, 680i SLI HK og e6850 CPU) har tusen feil og kræsjer helle tiden har jeg tenkt å kjøpe enn kraftigere bærbar. Har sett så vidt litt over pcer, og Acer Aspire 53930G virker veldig bra til prisen. Jeg har en del spørsmål; Grafikkkortet i denne PC'n, Geforce 8600M GS/GT (husker ikke vilket), var vist nok toppkortet til nvidia før 9000 serien, og vis desse kortene følger de stasjonere kortene (der 8800 GT/GTS var bedre/like god som 9600 kortene tror jeg) så skal desse være rimelig gode. Vilke stasjonære kort kan desse sammenlignes med? Og er dette/desse kortene bedre/dårligere enn ATI Radeon 3650 (trur det er det som er i Acer Aspire 5920G som også ser fristene ut)? Er denne PC'en god nok til å kjøre AOC/fleste framtidige MMORPGS på high (den stasjonære var det) settings? Hørt ett rykte om at denne PCn har lågere maks oppløsning enn vanlig for 15" bærbare, er det så? Hørt at dell xps m1530 med de rette specs er bedre enn 5930G til en lik pris, er dette rett? Sist, er det noen annen bærbar PC som har lignende/bedre spesifikasjoner (helst noe som passer til gaming) til enn pris på maks 8-9k kr jeg bør se på? Jeg skal sannsynligvis ikke kjøpe denne før etter sommerferien, men jeg kan tenke meg at mange nye PC'er begynner med ganske høg pris. EDIT det er http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....18&cid=5546 , acer aspire 6920G som har radeon 3650, ikke 5920G Endret 4. juli 2008 av Uncreativex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå