Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) film delen av forumet (og alle andre forumer i hele verden) har alt dette, så hvorfor ikke for anime og? vi har alt gjett animefiguren so why not anime? ny regel: 2 timers tidsfrist starter med en lett en: Endret 4. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 slutt å komme med så vanskelige! (ny regel, hvis ingen svarer på 2 timer, er det fritt frem) ny (tatt screenshotet selv^^): szs_ZERO__ore_wa_orange_ja_nai__.bmp Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Gantz antar jeg. Urusei Yatsura (tror eg) slutt å komme med så vanskelige! (ny regel, hvis ingen svarer på 2 timer, er det fritt frem)ny (tatt screenshotet selv^^): Sayonara Zetsubou Sensei (ganske sikker) hvis eg har rett, så ny oppgave: Endret 4. juli 2008 av Zippio Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) damn du er god! (for den første, den andre er ikke serlig impressive=Þ) kom med et nytt bilde edit: åja, du posta ny, så den ikke... hm han der er---!! damn, husker ikkeXD skjenner igjen den stilen, men kommer ikke på noe navn... har det noe med phrase-et ghost å gjøre? Endret 4. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Mushishi --- Tror det blir skipp på denne Endret 5. juli 2008 av Motoko Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Siden tiden er gått ut får jeg komme med en ny. Kan forsåvidt også si at ingen klarte den forrige jeg kom med. Men kanskje ikke så rart er fra 1991, og er engentlig kombinert anime og dokumentar om otaku kulturen. Navnet er Otaku no Video Urusei Yatsura er ikke et dårlig forslag dog, da man spesielt på dette bilde og gjennom hele Otaku no Video har med elementer fra anime/otaku kulturen fra før 1991. Den neste skal være lettere dog. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 excel saga (du liker gamle ting du=Þ) chibi, men du burde vite det hvis du har spillt spillet / sett animeen Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Siden tiden er gått ut får jeg komme med en ny. Kan forsåvidt også si at ingen klarte den forrige jeg kom med. Men kanskje ikke så rart er fra 1991, og er engentlig kombinert anime og dokumentar om otaku kulturen. Navnet er Otaku no Video Urusei Yatsura er ikke et dårlig forslag dog, da man spesielt på dette bilde og gjennom hele Otaku no Video har med elementer fra anime/otaku kulturen fra før 1991. Så nok ikke godt nok etter der ja :/ Var en episode med cosplay? edit: excel saga (du liker gamle ting du=Þ) chibi, men du burde vite det hvis du har spillt spillet / sett animeen Fate/stay night Endret 5. juli 2008 av Zippio Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 time, slutt med de gamle!!=Þ umulig!=Þ ny: Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Nabari Endret 5. juli 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Nabari dude, ingen klarte den der når zippo posta det, kom med noe annent=Þ Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Ah! My Goddess? Endret 5. juli 2008 av Totinona Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Nabari dude, ingen klarte den der når zippo posta det, kom med noe annent=Þ Åja, la ikke merke til at den var postet før >.< Det er uansett "Ah! My Goddess!" Han over meg finner neste serie. Endret 5. juli 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Nabari dude, ingen klarte den der når zippo posta det, kom med noe annent=Þ Åja, la ikke merke til at den var postet før >.< Det er uansett "Ah! My Goddess!" Han over meg finner neste serie. WTF!?! jeg har sett ah my goddness!!! OMG!! nå skjenner jeg dem igjen!! skjønner ikke åssen jeg ikke så de før du sa detXDD Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hun over meg finner neste serie. Anyways: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå