1915 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hver gang jeg starter pcn kommer vlc opp og en feilmelding til den der det står: unable to open '%U' whats wrong ? ;o og så trenger jeg et musikkprogram, men hvilket ? har prøvd amarok, men hvergang jeg reboota ble alt som jeg hadde adda i libary borte, og måtte adde på nytt. tungvint. og rythmbox kom det bare opp erorr når jeg adda filer. noen forslag til musikkprogram ? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Må være noe rart med disto'en din. For å sette det i perspektiv. Amarok har klikket EN gang på maskinen min på et halvt års tid, og alle sånne ting som du nevner fungerer. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 hos meg gjør det ikke det ;p innstallerte linux på onsdag gjorde jeg. burde jeg reinstallere hele skitn da ? ;p Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Når jeg tester en ny distro så gjør jeg det. Jeg tester rundt og merker meg hva som må gjøres for å få den god og stabil. Så skriver jeg ned forskjellige ting, eller tar vare på linker til ting og tang jeg vil ha, eller gjøre for å tilpasse disto'en til mitt bruk. Så tar jeg en kjapp reinstall og prøver å tilpasser tingene kjapt og greit. En installasjon tar jo bare toppen 20 minutter, så det er veldig raskt gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå