iqlizer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 jeg er med. fewsen som gamertag Lenke til kommentar
tusank ja jeg har spurt Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 noen som spiller nå? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 har begynt å spille litt oftere nå, spilt gjennom singleplayer på hard osv, men fant ut til min store skuffelse at det å kjøre heli på singleplayer og å kjøre heli på multiplayer er to HELT forskjellige ting.. Hvorfor i ******* har DICE/EA laget det sånn?! er jo helt på trynet spør du meg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Helt enig med deg. Etter at jeg hadde øvd meg inn med helikopter i singleplayer og blitt det jeg vil si er rimelig god med det hopper jeg inn i multiplayer kun for å bli møtt av et helt annet kjøretøy. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 noen som spiller enda som er gira på litt teamplay?? er drit lei av å løpe rundt solo og prøve å få til ting alene! Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg spiller jeg:) Når jeg har noen å spille med:) Gt: nurket1989 Lenke til kommentar
galmania Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fortsatt noen som spiller eller? Det er vanskelig å finne noen norske å spille med, men hadde vært morsomt å prøve. Legg til mighty82 hvis dere vil. Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Heisann godtfolk!? Noen som har interesse av å spille Bad Company en kveld? Jeg og flere kommer til å spille dette i de lange mnd frem til Gears 2. Om du er ung og dum, eller gammel og grå. Har du aldri tatt i en xbox kontroller? Kanskje det er 2. gangen du spiller online? Uansett er du hjertelig velkommen til å spille med diskusjon.no! Post gamertaggen deres så kan vi få igang en norsk spillekrets! Skal vise dere en fin måte og poste gamertaggen deres på Gå inn på mygamercard.net/ og skriv inn Gamertaggen deres i øverste rute, så får dere ett fint lite bilde dere kan plassere her i tråden. Litt lettere å se gamertaggen til hverandre på denne måten. Man kan også forandre på utsende til bildene sine der, det ligger under "Select Theme" Liste over personer som har vist interesse for å spille foreløpig: RULEZ! In this post I will lay down some rules. 1. Post you Gamertag, goddamit! 2. It is not other people's responsibility to add you, it is your responsibility to add them! 3. Because of rule #2: If you dont have friends, it's because you suck at making an effort. And last, but not least: WE ARE NOT MIND READERS! 4. It doesnt hurt to actually write something in this thread when you do decide to play. How the hell are people supposed to know you're playing if you never let them know? jeg trodde ikke det var muligt å søke etter spesifike servere fra konsoller? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg kan være med etterhvert.. Får spillet på onsdag så etter helgen/i helgen kan jeg være med.. GT Lenke til kommentar
doocster Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg blir gjerne med, bare å legge til Gamertag: doocster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Add meg og! spiller mye, men begynner å bli lei utenlandske randoms. GT: Eurob0y Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 husker ikke om jeg skrev her, men friendslista mi ble resetta så legger ut navnet igjen jeg. Balleflass skal straks bestille egen server sammen med noen kamerater inkludert ventrilo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå