Pixl. Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Noen må adde meg da, kjederlig alene. . Endret 7. september 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Disse trådene har en tendens til å bli fort populære, og så fort tomme. Selv har jeg ikke så mye tid til spilling for tiden, men skal iallefall legge deg til. Lenke til kommentar
norslayer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 hei sann jeg er med å game litt ^^ trenger litt heavy ranking legg meg til gamertag er norslayer. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er det noen som spiller dette fortsatt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Innimellom, ja. Men sjeldent det blir med noen norske, da det squad systemet er helt på trynet. Man blir jo splittet oftere enn ikke, og ofte på forskjellige lag også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Innimellom, ja.Men sjeldent det blir med noen norske, da det squad systemet er helt på trynet. Man blir jo splittet oftere enn ikke, og ofte på forskjellige lag også. Jeg har aldri blitt for dette, etter første game er endt. Hvis det bare er plass til 2 stk og ett på hvert lag blir dere splittet på hvert deres lag. Etter dette gamet blir jeg alltid på samme team som personen jeg inviterer til en squad. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 In this post I will lay down some rules. 1. Post you Gamertag, goddamit! 2. It is not other people's responsibility to add you, it is your responsibility to add them! 3. Because of rule #2: If you dont have friends, it's because you suck at making an effort. And last, but not least: WE ARE NOT MIND READERS! 4. It doesnt hurt to actually write something in this thread when you do decide to play. How the hell are people supposed to know you're playing if you never let them know? Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei fikk min xbox 360 her om dagen. Ganske gira. Gamertag er henrikyo. Bare å legge til hvis dere vil. Kommer også til å legge til noen i lista her, så det er bare godta hvis dere vil, eller har plass smile.gif Er forresten 21 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) spiller ikke så mye, men er med når jeg er i gang! edit; spiller mer nå, får endelig til å skyte med stikka.. Endret 27. november 2008 av r0zie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dette er det eneste spillet jeg kan finne på å sette på bare for å høre på lyden av det. Med full surround så durer og rister det godt. Hvorfor har ikke dette blitt gjort før? :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Fortsatt noen som spiller dette? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Endret 20. november 2008 av chriso89 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Tatt frem dette igjen for å gjøre ferdig singlepayer og ble ferdig på Normal i går. Men jeg sitter å lurer på om jeg ikke skal kjøre igjennom på Hard også. Noen som har noen erfaringer? Jeg tenkte jeg bare skulle holde mest mulig avstand mellom meg og fienden til all tid. Ta turen rundt når jeg er til fots, for å unngå fiender. Og ta turen igjennom når jeg har tanks for å bli fort ferdig med banene Men om dette kommer til å funke er noe annet, og trenger derfor litt input. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes ikke at Hard var noe vanskeligere enn Normal. Du har jo evig med liv, og hvis du dør, må du jo ikke heller ta å skyte de samme fiendene igjen - de er jo døde Men du må forvente å dø litt oftere. Derfor kan det være lurt å gjøre trekkene dine med litt omhu; tenk igjennom hva du skal gjøre og let etter gode ruter slik at du ikke dør med det samme og må gjøre det samme om igjen. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Meld meg på : Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg spiller dette litt innimellom, mest singel, men koser meg med litt multi også. dr3as er tagen Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Noen som spiller dette for tiden? Har lånt det hos en kompis, men ingen på vennelisten min spiller dette lengre. Så noen som vil spille i kveld/helgen? Send meg en melding! Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg er med! Tag: nurket1989 Lenke til kommentar
tusank ja jeg har spurt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 jeg spiller av og til, regener med det blir en del fremover. tusank som gamertag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå