Gå til innhold

Bad Company - Spille Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva bruker du til å ta bilder med??

 

Først og fremst må du få deg en account på battlefield bc's offisielle hjemmeside.

 

Så må du være i online-multiplayer-game. Trykk deretter oppover på D-pad (selvsagt når du har noe å ta bilde av).

 

Du vil da få et slags blitz-lys over skjermen, og du får opp beskjeden "upload complete" eller noe i den duren. Bildet er nå sendt til din account på battlefield bc's hjemmeside. Du går til "My soldier" for å finne bildene dine. Derfra er det jo enkelt å kopiere bildeadresse for så og poste dem her. Du kan selvsagt også lagre bildene til harddisk.

 

har 20m linje og lagger her :(

 

Internett-linja mi har nettopp blitt oppgradert til hele 30 Mbit down- og upload-hastighet.

Likevel lagger det noe som inn i h******!

Lenke til kommentar

Woho!

 

Kjøpte spillet idag, ja, jeg er treig, så nå trenger jeg skikkelige folk å spille med.

 

Legg meg til, så finner jeg tak i deg hvis jeg ser du spiller, så joiner jeg! Jeg var vist ikke så dårlig til å spille som jeg trodde, lå på top 3 hele tida, men kanskje det bare var flaks :p

 

Gamertag: r3nd3z

Lenke til kommentar

Tråden lå opprinnelig i Microsoft delen av Konsoll forumet.

Synes det er dumt av moderatorene og flytte disse trådene i hytt og pine. Trådene blir jo flyttet til steder hvor det blir forvirring om hvilke plattform vi snakker om, og hvor personene som tråden er myntet på ikke får sett den.

 

Spille Gears of War tråden ble f.eks flyttet til "Klan/Guild-diskusjon" delen av spillforumet, noe som er helt uforståelig. Man leter da ikke etter en klan i slike tråder, man leter etter noen norske spillere fra forumet å spille med, og da nytter det ikke å sende de til langtveisliggende tråder.

 

Det blir imot trådenes mening å flytte de til deler av forumet hvor det kun henger folk som allerede spiller for fullt med mange norske. Trådene er jo der for at nye spillere, som deg og meg, skal kunne finne andre spillere.

 

Man finner ikke frem til en avsidesliggende kategori for å se om det finnes en lignende tråd, man forventer at disse trådene skal ligge i de respektive konsollenes kategorier.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...