Gå til innhold

Bad Company - Spille Online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skjer fordi det er maks 4 stk i hver squad, så når du kommer inn kan det være 4 stk i din venns squad allerede og dere vil havne i forskjellige. I 2runde vil dette bli ordnet og dere havner i samme.

 

Det går ann å lage squad før man går inn i et spill også, hvis man velger custom match og trykker X for squad invite, men det jeg skrev ovenfor vil likevel skje

Endret av Claes91
Lenke til kommentar

Har spilt Conquest i cirka 4 timer i dag. Jeg er litt skuffet over utvalget av maps. Harvest day hadde blitt "voldtatt"! Når russerbasen under navnet "Outpost" ikke er med, da blir jeg deppa:) Ingenting er som å rulle ut fra denne utposten i en T-90, trumle over åkeren, og sende et projektil inn mot bebygget område, hvor du forhåpentligvis sender en fiendtlig soldat et par titalls meter opp i været, før du får følgende beskjed: "Killed Enemy +10" eller noe slikt...

 

Men jevnt over, var jeg glad for å ha tilbake Conquest Mode.

Jeg fikk forresten ny rank i dag. Rank 12, med 17 timers playtime.

Har i tillegg fått unlocket M60 til Support, FS2000 til Assault, og en eller annen M16-aktig shotgun til Demolition.

 

17469599_1.jpg

 

Legger ved et bilde av meg når jeg spiller Conquest Mode, og beskytter "Harbour" i mappet "End of Line". Tok bildet med Photomode.

Bildet har jeg henta fra "My soldier"-sida på BFBC's offisielle nettside, hvor mine screenshots er lagret.

 

Har også lagt et bilde her, hvor jeg og to andre fant ut at vi ville teste hvor mange "Medic-kits" vi kunne kaste rundt der hvor helikopteret spawner i "End of Line".

 

17469418_1.jpg

Endret av galexon
Lenke til kommentar
Har spilt Conquest i cirka 4 timer i dag. Jeg er litt skuffet over utvalget av maps. Harvest day hadde blitt "voldtatt"! Når russerbasen under navnet "Outpost" ikke er med, da blir jeg deppa:) Ingenting er som å rulle ut fra denne utposten i en T-90, trumle over åkeren, og sende et projektil inn mot bebygget område, hvor du forhåpentligvis sender en fiendtlig soldat et par titalls meter opp i været, før du får følgende beskjed: "Killed Enemy +10" eller noe slikt...

 

Men jevnt over, var jeg glad for å ha tilbake Conquest Mode.

Jeg fikk forresten ny rank i dag. Rank 12, med 17 timers playtime.

Har i tillegg fått unlocket M60 til Support, FS2000 til Assault, og en eller annen M16-aktig shotgun til Demolition.

 

17469599_1.jpg

 

Legger ved et bilde av meg når jeg spiller Conquest Mode, og beskytter "Harbour" i mappet "End of Line". Tok bildet med Photomode.

Bildet har jeg henta fra "My soldier"-sida på BFBC's offisielle nettside, hvor mine screenshots er lagret.

 

Har også lagt et bilde her, hvor jeg og to andre fant ut at vi ville teste hvor mange "Medic-kits" vi kunne kaste rundt der hvor helikopteret spawner i "End of Line".

 

17469418_1.jpg

 

Det er gold rush du har tatt bilder av, ikke conqest mode.

Lenke til kommentar
Har spilt Conquest i cirka 4 timer i dag. Jeg er litt skuffet over utvalget av maps. Harvest day hadde blitt "voldtatt"! Når russerbasen under navnet "Outpost" ikke er med, da blir jeg deppa:) Ingenting er som å rulle ut fra denne utposten i en T-90, trumle over åkeren, og sende et projektil inn mot bebygget område, hvor du forhåpentligvis sender en fiendtlig soldat et par titalls meter opp i været, før du får følgende beskjed: "Killed Enemy +10" eller noe slikt...

 

Men jevnt over, var jeg glad for å ha tilbake Conquest Mode.

Jeg fikk forresten ny rank i dag. Rank 12, med 17 timers playtime.

Har i tillegg fått unlocket M60 til Support, FS2000 til Assault, og en eller annen M16-aktig shotgun til Demolition.

 

17469599_1.jpg

 

Legger ved et bilde av meg når jeg spiller Conquest Mode, og beskytter "Harbour" i mappet "End of Line". Tok bildet med Photomode.

Bildet har jeg henta fra "My soldier"-sida på BFBC's offisielle nettside, hvor mine screenshots er lagret.

 

Har også lagt et bilde her, hvor jeg og to andre fant ut at vi ville teste hvor mange "Medic-kits" vi kunne kaste rundt der hvor helikopteret spawner i "End of Line".

 

17469418_1.jpg

 

Det er gold rush du har tatt bilder av, ikke conqest mode.

 

Hehe, så sant så sant. Jeg har tydeligvis tatt feil bilder. Da ligger conquest-bildene fremdeles på "my soldier" da:P

Lenke til kommentar

sliter noe jævlig med lag, har hatt det i to dager (siden eg lastet ned conquest) og skill lvl har gått fra 2 til 11 på bare 5 timer, er umulig å spille noen ganger, noen ganger merker ikke eg fysisk at eg lagger, men når eg blir drept så er eg ikke der eg "var" eg e inni en vegg eller noe.. Sykt irriterende, sitter med sniper på oasis, får klare headshots, men ingenting skjer osv.

Andre som sliter med det?

 

Edit

http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?t...25&tstart=0

ser ut som flere har det samme, og skyldes det eg trodde, BF:BC er overbefolket, hvertall europa serverne siden det er minst av de, så da blir folk fra europa plassert på en eller annen som nettopp startet eller skal starte game fra usa. Hører bare amerikanere på chatten osv.

 

Er med å spille uansett.

Sir%20Tojo.png

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Zomged... var det slik at du også hadde en Arcade med 256 MB minneenhet til? Har du merket noen "lag" på Bad Company etter at du lastet ned patchen? Det har jeg:S Kanskje Xboxen synger på siste verset:S

 

Kommer hjem i morgen og har ikke en god nok linje til å bruke xbox live her. Men har lest på BF:BC forumet at flere har fått lag etter conquest kom. Sikkert noe Dice har tullet med. Håper det ivertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...