Zomged Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Bare til å legge meg til: Zomged er gamertaget. Skal på en liten ferie nå da, men når jeg kommer hjem, kommer jeg til å spille en del. Endret 6. august 2008 av Zomged Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Legg til meg også! Spiller ganske mye for tiden! Nicket mitt er: Galexon NORWAY Endret 2. august 2008 av galexon Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg legger dere alle til nå! Husk å godta venne-forespørselen! Husk: Galexon NORWAY! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Liste over personer som har vist interesse for å spille foreløpig: Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Skaffa meg spillet idag. må bare si at jeg ble veldig positivt overraskted. hopper nok inn på online delen når jeg har spilt litt mer single player. Gamertag er http://card.mygamercard.net/Akrabra.png får ikke til det her gamercard greiene:P men men så får være så Endret 4. august 2008 av Akrabra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Tråd flyttet Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) jeg er intresert i å spille, spiller ganske ofte egentlig, er bare å legge meg til friendlist!! Endret 5. august 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
TNT127 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Spiller 10-12 timer hver da add Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Conquest-mode kommer 7 August http://www.gametrailers.com/player/37906.html Lenke til kommentar
Book Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) bare å legge til. Sleezzy7 er gamertagen. Spiller en god del bad company. Sendte ut en del invitasjoner idag. test ja, det virket Endret 5. august 2008 av Book Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Spiller hele dagen:) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) spiller ofte. og joiner gjerne en kveld. midlertidige xbox live problemer atm Endret 6. august 2008 av AndyF Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skaffet meg BC i ettermiddag... er vel det første BF spillet jeg ikke har skaffet meg ved release. På tide å komme igang... ...hvis noen har lyst. Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som vet hvor mye plass conquest kommer til å ta? Har arcade så plassen jeg kan bruke er liten. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Syns vi i tillegg kunne postet msn-adresser, slik at vi kunne laget en gruppe på MSN. Det er mye lettere å ha en slik liste, slik at vi kan planlegge når vi skal spille, istedet for at vi bare har en masse folk i vennelista, som vi aldri spiller med, fordi vi aldri får tid. MSN hadde vært nyttig til å planlegge. Noen som synes dette hørtes greit ut? Vi lager bare en ny gruppe i kontakter i våre individuelle kontakt-lister, som vi f.eks kaller "Bad Company", eller noe slikt, så legger vi folk til der Noen som vet hvor mye plass conquest kommer til å ta? Har arcade så plassen jeg kan bruke er liten. Har nøyaktig det samme dilemmaet for tiden:P Kommer jeg til å få plass? Har også en Arcade, med standard 256 MB minneenhet. Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tenkt å kjøpe meg hard disk til xboxen, men den er svin dyr i forhold til mye GB man får. Hvis conquest modden ikke tar så stor plass så er det også nesten ikke noe poeng i å kjøpe den. Passer hard disken til arcade? http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...uwAAAEOt6E03xii Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tenkt å kjøpe meg hard disk til xboxen, men den er svin dyr i forhold til mye GB man får. Hvis conquest modden ikke tar så stor plass så er det også nesten ikke noe poeng i å kjøpe den. Passer hard disken til arcade? http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...uwAAAEOt6E03xii Ja naturligvis. Det som passer til de andre Xbox-360 versjonene skal også passe til Arcade. Det er et lokk på toppen av konsollen, hvor denne innsettes. Jeg håper at conquest-moden er en liten update. Jeg vil nødig måtte kjøpe harddisk til dette formålet. Er det noen som vet om det går an å tilkoble en ekstern harddisk via Xbox 360's USB-drive? Det hadde vært utrolig:D Jeg har nemlig tilgang på en slik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 http://shop.ebay.com/items/__120-gb-360_W0...Q_scZ1QQ_sopZ15 Ikke så altfor ille, egentlig. Tviler på at BF patchen får plass på en 256mb minnebrikke, og du må ha en offisiell MS hdd å legge spill ting innpå. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da er en ting sikkert: Det blir ikke noe Conquest-mode på meg på et par måneder. Har ikke råd til Harddisk på denne månedens lønn, og neste måneds lønn skal gå uavkortet til ny stasjonær PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå