femftifem Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 De bør komme med en oppdatering hvor de fikser på squad-system snart. Selv om jeg inviterer en venn og starter egen squad, så hender det seg at han/de jeg har invitert havner i en annen squad eller i verste fall på motsatt lag. Nå har jo ikke invite-funksjonen i "Custom Game" menynen hensik i det hele tatt hvis det skal være slik. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Det er jo fordi det gamet dere joiner kanskje ikke har plass til dere Begge/3-4 på ett lag og må splitte dere. Enig at det er tullete. Er man 4 stk i en squad så burde man jo søke etter et game som har plass til dere. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Endret 14. juli 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Er ikke lov til å ha bilder i signaturen på dette forumet Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er ikke lov til å ha bilder i signaturen på dette forumet Sånn da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 There we go. Men putt gamertaggen der iallefall da, nå har jeg jo glemt den Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nå har jeg nådd øverste rank, men skjønner ikke det skill-systemet. Jeg er tydligvis skill 3, der 1 er best og 50 er dårligst. Men hvorfor har alle andre på laget mitt et slikt tall bak nicket? Er det ikke bare folk med highest rank som kjemper om høyest skill? *Confused* Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 BiG RaZeR Legg meg til, spiller stort sett hele tiden:) Mvh: BiG Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Nå har jeg nådd øverste rank, men skjønner ikke det skill-systemet. Jeg er tydligvis skill 3, der 1 er best og 50 er dårligst. Men hvorfor har alle andre på laget mitt et slikt tall bak nicket? Er det ikke bare folk med highest rank som kjemper om høyest skill? *Confused* Det er deres veteran status. Det betyr at de har spilt spill i battlefield serien før. Hvis det er det du mener... http://veteran.battlefield.com/ Endret 18. juli 2008 av Krypto. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nei, jeg sa BAK nicket - ikke forran Jeg har også veteran status, med tallet 1 FORRAN nicket mitt... Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Oweeeyyy, da har jeg vært og skaffet med BF:BC, skal spille gjennom single-player delen, så er jeg klar for online... så snart nettet mitt funker som det skal igjen iallefall =/ Legg meg til hvis du vil spille =) Lenke til kommentar
Bjørn T. Farestveit Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) er lett med fikk ikke sett bilde så: TI Pikkhaud Endret 24. juli 2008 av Pikkhaud Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 bare og legge meg til. spiller stortsett på kvelden. 2300 + + + Lenke til kommentar
Bjørn T. Farestveit Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) er lett med PS, GHA er lett i forhold til GH3 da Endret 25. juli 2008 av Pikkhaud Lenke til kommentar
Frankh0104 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det mulig å spille split screen online? Slik som på halo.. Lenke til kommentar
Frankh0104 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Im in! Var nettopp å kjøpte spillet! Gamertag: Frank88H Lenke til kommentar
Bjørn T. Farestveit Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Er det mulig å spille split screen online? Slik som på halo.. nope dessvere ikke enda men håper det kommer Nå har jeg nådd øverste rank, men skjønner ikke det skill-systemet. Jeg er tydligvis skill 3, der 1 er best og 50 er dårligst. Men hvorfor har alle andre på laget mitt et slikt tall bak nicket? Er det ikke bare folk med highest rank som kjemper om høyest skill? *Confused* Grunnen til at alle andre også har et slikt tal er: Denne skillen genereres gjennom vær kamp du spiller (er ikke sikker på faktorene, men K/D ratio spiller en stor rolle tror jeg) Så alle har denne skill lvlen, men det er kun generaler som kan se den fordi det er de som kan kjempe om 1.plasen. Så min skill er dritt dårlig siden jeg aldri hadde spillt noe BF spill før og søg noe sykt når jeg var rank 1 osv. håper jeg traff noe av det du lurte på Endret 26. juli 2008 av Pikkhaud Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er ny når det gjelder Xbox LIVE, men legg meg til som venn du/dere! Galexon NORWAY er nicket. Har spilt noen timer, og har funnet ut at det er sniper som er min klasse:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå