AvidGamer Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hva får du dersom filmen Army of Darkness, og en Ninja får en unge? Jo...The Machine Girl! http://www.azmovies.net/the-machine-girl.html#comment-396 Endret 4. juli 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Denne ser utrolig interessant ut! De japanske filmene jeg har sett har som vane å levere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hvis du liker japansk splatter, sjekk ut Meatball Machine også. Fantastisk film Her er også noen scener fra Meatball Machine (og Art of the Devil 2). http://youtube.com/watch?v=XSlHdzzwxLA Japanske regissører er ikke som alle andre. Endret 4. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har sett Machine Girl. Alt var bare drit, bortsett fra goren, som var litt kul. Effektene i actionscenene var helt jävlig dårlige. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Dette så jo morsomt ut. "Drill bra" Tror jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Er bare småberm som dere som ikke vet å sette pris på en god splatterfilm. Dere kan ha CGI-filmene for dere selv. Jeg og avidgamer liker hjemmelagde effekter best. Endret 4. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Dette er på ingen måte en god film. Det er synd, fordi den hadde virkelig potensiale, men det meste var flaut dårlig gjennomført. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 ALT er krisedårlig gjennomført her. Dritbra film. Skratta godt og lenge! SUPER MOURNER GANG <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Ja, det er jo det som er sjarmen med de filmene. Det er dårlig, men det er så sinnssykt gjennomført at man bare koser seg likevel med filmen. Slår av hjernen akkurat som når man ser en Rambo-film. Endret 5. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Har nettopp sett filmen. Var svært dårlig som film, men herregud så morsomt. Og det er jo det som er pointet med disse filmene. De vet selv at filmen er ikke proff utført. Men det er de hysteriske draps scenene og overdrevet blodet som er hovedattraksjonen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Jeg tror du hadde digget Meatball Machine like mye. Den har en far-out historie om en alienparasitt som hopper på mennesker og tar over kroppen deres, og muterer dem fullstendig og bruker hele kroppen som biologisk våpen. Så bruker de oss til å duellere med. Høres hinsides ut, men funker faktisk bra. Filmen handler etterhvert om en ensom type som finner en slik "død" boks, og den tar over kjæresten hans. Da skal han ta hevn. Man får noen utrolig oppfinnsomme biologiske våpen som å skyte ut ribbein fylt med magesyre som spyles utover. Sluttscenen er spesiellt episk der begge er helt dekket av blod og fortsetter å slåss. Endret 5. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Kult, skal ta en titt på den når jeg kommer tilbake fra ferie. Reiser imorgen så har lite tid, bare masse pakking og rydding idag. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, det er jo det som er sjarmen med de filmene. Det er dårlig, men det er så sinnssykt gjennomført at man bare koser seg likevel med filmen. Slår av hjernen akkurat som når man ser en Rambo-film. Jeg støtter denne når det gjelder Machine girl. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Nå har jeg sett filmen, og "sinnsykt gjennomført" var ikke det som slo meg. Sånn historiemessig er det mye tåpelig, og dialogen er helt forjævlig, men filmen er bare makaber moro, så det kan man forsåvidt ignorere. Advarer dog om at effektene er til tider veldig billige. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Den var relativt underholdene. Jeg fniser mer av idéen og traileren enn selve filmen. Men får meg nok til å se Meatball Machine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå