Korka Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hehe.. Blir nok ei natt jeg tvinger deg til å varme opp en burger ja. Huff, det blir det værste emd jobben Lenke til kommentar
Joney Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=620856&hl= Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jobber som vikariat hos SpareBank1 i Oslo, foreløpig. I forsikringsavdelingen. Endret 7. juli 2008 av Scotty Lenke til kommentar
lamial Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg jobber på biblioteket på en skole. En helt grei jobb som er relatert til utdannelsen min og mine interesser. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg jobber i Jernia-butikk. Trives utrolig godt og lønna er fin, eneste er at det blir fryktelig varmt inne på senteret der butikken er hvis det er varmt ute. Men jeg overlever, gode kolleger og varierende arbeidsoppgaver er veldig greit. Har jobbet der siden september i fjor. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jobber som lærling/elev på Tigmek AS i Kristiansund . er et sveiseverksted som lager alt mulig, men hovedsaklig i offshore industrien. er phun som faen dog litt lav lønn nå i starten Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Sommervikar hos Nortura Rudshøgda, i pakkeavdelingen der jeg for det meste pakker kjøttkaker. Litt mindre enn 4 uker igjen. Ellers så jobber jeg i NorPost der jeg sykkler med reklame, men har ferie til uti august en gang.. EDIT: Liker begge jobbene mine godt, dog jeg kunne tenkt meg litt høyere lønn hos NorPost. Endret 8. juli 2008 av aGal Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvor er det hen AndyF? Sødalen/sørlia på Frei må stikke innom deg senere en gang... Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg jobber på Matvarehuset Ultra på lade i Trondheim. Jeg er den yngste der, greit at kollegaene er relativt unge også. 95 kr/t, har deltidsjobb siden jeg er under 18. Trives der jeg Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvor er det hen AndyF? Sødalen/sørlia på Frei må stikke innom deg senere en gang... Haha, det må du vell Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jobber som elektrikerlærling i Moss. Trives, men har kommet i tvilefasen... Er ikke sikker på om elektriker er noe for meg. Har bare et halvt år igjen, så kan jo egentlig fullføre. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har som jobb å tegne kart i sommer. Ganske morsomt egentlig, men veldig tidkrevende. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Jobber som maskinfører på Hovinmoen grustak ved Jessheim, men er overført til Sjursøya i oslo for tida som vedlikeholdsarbeider. Glad når det er over, faen til mye drittarbeid... Har vært mye sjuk etter at jeg starta i Oslo. Trives ellers godt på Jessheim, mye overtid, så blir noen kroner i måneden Endret 12. juli 2008 av Freak627 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=620856&hl= Det er ikke behov for to så like tråder. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg