Nidaroo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Som emnetittelen sier, så hvor jobber du? Hvis du så jobber, liker du jobben din? Noe du kunne gjort annerledes? Jeg selv jobber i 1881, og stor trivs med det! Litt "tungt" å måtte sitte inne på dataen, nå som det er 30 grader i skyggen ute, men men! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg får jobb om 1 måned på den lokale Hydro Texaco, som blir 7/11 snart Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg jobber som treningsveileder på Sportsbaren Treningssenter på Strømmen! En finfin jobb hvor jeg hjelper mennesker å trene og komme i form, prater med mange interessate mennesker og har hyggelige kollegaer! Også trener jeg gratis! Er veldig varmt der også nå om dagen! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har sommerjobb i Parkvesenet i Bamble Kommune. Jeg er fornøyd. Jobber ute hele dagen. Hehe. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Harr! Kunderservice over telefon @ ENtercard Norge. (Re:Member, LOFavør etcetc. kredittkort) Digg nok det, ok betalt, ALT for varmt i dag da. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jobber i Sparebank1 SMN. Trives veldig godt. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) På et multisportssenter i kommunen. Sitter i resepsjonen, finfin jobb, spesielt når det er så rolig om sommeren. Endret 5. juli 2008 av Aiki Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har sommerjobb hos J. Fjeldtvedt AS, en dør- og vindusfabrikk. Driver med diverse i produksjonen. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jobber på Coop byggmix. Der det skjer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Atm har jeg sommerjobb hos mormor. Maler hele huset hennes, får 9k. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 jobber på asko agder god lønn passe varmt og god lunsj Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har sommerjobb på det lokale kraftlaget. Trives veldig godt, jobbe inne når det er styggt vær, ute når det er fint, hører på radio og drikker kaffe i pausene. Godt betalt er det også. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har sommerjobb på NRK Sogn og Fjordane som nettjournalist. Både kjekt og godt betalt for å være 18 år gammel. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg har sommerjobb på Veolia Miljøs papiranlegg i Skien. Sorterer plastsekker ut fra papiravfallet fra sju til tre hver dag. Det er virkelig langdrygt. Fornøyd med lønna - men jobben er litt vel kjedelig i lengden Eneste som er noe dritt er å måtte stå opp halv seks for å rekke bussen fra Stathelle... Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jobber på Kongsberg Maritime i Horten som tester Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jobber som IT-lærling på Ålesund VGS fram til Onsdagen. Da blir det en "ferie" som innebærer at jeg skal vaksinere laks ei ukes tid for 135,- timen også fortsetter jeg som andreårslærling ved Atlanten VGS i Kristiansund. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Haha, velkommen til Kristiansund da ;P Får hilse på meg når jeg jobber på Hydro xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hehe.. Blir nok ei natt jeg tvinger deg til å varme opp en burger ja. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jobber på Spar Norheimsund. OK lønn og bra arbeidsmiljø. Liker meg der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg