Nidaroo Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Som emnetittelen sier, så hvor jobber du? Hvis du så jobber, liker du jobben din? Noe du kunne gjort annerledes? Jeg selv jobber i 1881, og stor trivs med det! Litt "tungt" å måtte sitte inne på dataen, nå som det er 30 grader i skyggen ute, men men! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg får jobb om 1 måned på den lokale Hydro Texaco, som blir 7/11 snart Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg jobber som treningsveileder på Sportsbaren Treningssenter på Strømmen! En finfin jobb hvor jeg hjelper mennesker å trene og komme i form, prater med mange interessate mennesker og har hyggelige kollegaer! Også trener jeg gratis! Er veldig varmt der også nå om dagen! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har sommerjobb i Parkvesenet i Bamble Kommune. Jeg er fornøyd. Jobber ute hele dagen. Hehe. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Harr! Kunderservice over telefon @ ENtercard Norge. (Re:Member, LOFavør etcetc. kredittkort) Digg nok det, ok betalt, ALT for varmt i dag da. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jobber i Sparebank1 SMN. Trives veldig godt. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) På et multisportssenter i kommunen. Sitter i resepsjonen, finfin jobb, spesielt når det er så rolig om sommeren. Endret 5. juli 2008 av Aiki Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har sommerjobb hos J. Fjeldtvedt AS, en dør- og vindusfabrikk. Driver med diverse i produksjonen. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jobber på Coop byggmix. Der det skjer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Atm har jeg sommerjobb hos mormor. Maler hele huset hennes, får 9k. Lenke til kommentar