Gå til innhold

*løst* Trenger hjelp til Flickr. Finner ikke mitt brukernavn

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen antyder, trenger jeg hjelp til Flickr. Saken er det at jeg nettopp har latet opp noen bilder der, og nå finner jeg ikke meg selv hverken ved å søke på albumnavn, tags, eller screen name etter at jeg har logget meg av.

Hjeeelp :)

Endret av grizley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gjort det. Har også funnet ut av at jeg kan finne meg selv om jeg søker på yahoo mailen, men jeg er veldig interessert i å kunne søke på mitt screen name i Flickr. Jeg ønsker ikke å røpe mailen min :).

EDIT: Fjernet qoute og lagt til en setning.

Endret av grizley
Lenke til kommentar

Det er dårlig praksis, og vil heller ikke bli etterkommet. Nesten alle tråder har relevans for minst en annen person, så du kan ikke se på noen spørsmål som du stiller som eksklusive for deg. Alle har rett til å delta, og lære av spørsmålene som andre stiller. Ellers ville dette vært en nettside der eksperter ulønnet satt og gjorde tjenester for folk de ikke engang kjenner personlig, og ikke et åpent forum. Den typen nettsteder tror jeg ingen her gidder å være med på.

Lenke til kommentar
Det er dårlig praksis, og vil heller ikke bli etterkommet. Nesten alle tråder har relevans for minst en annen person, så du kan ikke se på noen spørsmål som du stiller som eksklusive for deg. Alle har rett til å delta, og lære av spørsmålene som andre stiller. Ellers ville dette vært en nettside der eksperter ulønnet satt og gjorde tjenester for folk de ikke engang kjenner personlig, og ikke et åpent forum. Den typen nettsteder tror jeg ingen her gidder å være med på.

Grunnen til at jeg spurte om det, var at jeg ville gi plass til andre tråder her på forumet.

Beklager at jeg tenkte på andre. Det skal ALDRI skje igjen...!!!

Lenke til kommentar

Huff da, det var ikke meningen å støte deg. Men jeg tror nok at serverene til hw-nettverket er store nok. Er det vanlig på andre fora å slette tråder etter at de er løst for å gjøre plass til nye tråder? Jeg har ikke stor erfaring med andre fora enn fotofora.

Lenke til kommentar

Det mest nyttige er jo hvis du kan fortelle hvordan du løste problemet ditt slik at andre som har samme problemet kanskje kan løse det uten å måtte spørre på nytt. Når du bare skriver at problemet er løst uten å fortelle hvordan, hjelper du ingen andre enn deg selv...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det mest nyttige er jo hvis du kan fortelle hvordan du løste problemet ditt slik at andre som har samme problemet kanskje kan løse det uten å måtte spørre på nytt. Når du bare skriver at problemet er løst uten å fortelle hvordan, hjelper du ingen andre enn deg selv...

Jeg leste grundigere over "bruksanvisningen" til Flickr, og der stod det at det tar tid før forandringer blir registrert over hele systemet. Jeg har satt både screen name og account name til det jeg virkelig heter.

Endret av grizley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...