Fotofashion Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Bildene er tatt inne på choco boco, baklandet. Endelig hatt litt tid å redigere bildene. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Alle er ganske fine. Bra lys, bra komposisjon, men det siste stakk seg helt klart best ut i mine øyne. Flott lys og utrolig søt modell(!)!..! Som Cruelphotography sa tidligere har hånden hennes på det første bildet litt feil vinkel. Ellers ser ikke jeg noe nevneverdig å sette fingrene på (annet enn modellen da ). Kommer nok innom igjen, mulig jeg ser noe annet å kommentere da. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 takker ja.. rett angående hånden, men syns bildet gir god humoristisk sans . Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det andre bildet kunne kanskje hatt noe mer luft forran enn bak. At armen hennes er helt strak gjør bildet litt stivt. Veska ser litt tung å drasse på da. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 rettet noe småplukk. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Likte virkelig det siste ja. Kan jeg spørre om hva slaks etterbehandling du har gjort? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Softing og airbrush, levels, curves, channelmixer og sharpen tool/USM ? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Softing og airbrush, levels, curves, channelmixer og sharpen tool/USM ? Levels, burn, highpass, clone, heal, surfaceblur+highpass. USM? ush.. slutta med den for lenge siden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jau, går på det samme egentlig... Er så mange som bruker USM så må tippe. Hva bruker du for å skarpe opp bilder? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 highpass, syns det ser mer naturlig ut. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Me use highpass too =) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Oppstilling av modeller for portrettfotografering er ikke akkurat min genre, jeg synes det nesten alltid blir noe stivt og unaturlig ved det. Men akkurat det siste bildet ditt der DeViSoR, må være noe av det beste jeg har sett av den slags på lang, lang tid. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hmm, highpass kan jeg ikke å bruke, hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Filter > Other > Highpass på ett eget lag. Så still blending mode, feks softlight eller overlay =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Filter > Other > Highpass på ett eget lag. Så still blending mode, feks softlight eller overlay =) eller vivid light k.n.b, takker så meget. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Wheey, dritbra Overlay funker bra her, hvilen forskjell skal de andre gi? Edit: Kommer til å funke fjell på makroene mine Endret 18. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Wheey, dritbra Overlay funker bra her, hvilen forskjell skal de andre gi? Edit: Kommer til å funke fjell på makroene mine prøv deg frem .. mener at vivid gir mest effekt.. mens softlight gir svakere skarphet. Men dog, jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Overlay er mest aggresiv, softlight bruker jeg. Synes det fort blir mye støy med Overlayen.. =) Lenke til kommentar
Carny Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Overlay er mest aggresiv, softlight bruker jeg. Synes det fort blir mye støy med Overlayen.. =) Prøv hard light. Den er helt syk. Alt til sin tid...tror ikke hard light hadde passet i noen sammenheng når det kommer til portretter. Dessuten bør en bruke maska ved bruk av hard light. High pass er genialt, og som tidligere nevnt, ser det mer naturlig ut...i alle fall med soft light. Edit: [humor]Jeg hadde endelig klart å legge bak meg hu der modellen din...så måtte du dra henne fram igjen.... [/humor] Ufattelig sjarmerende ansikt på den jenta der, gitt... Endret 18. juli 2008 av Carny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå