Vikingspeider Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Gikk og sjonglerte for turistene på hurtigrutekaia i dag Fikk 428 kroner og en parkeringsoblat fra Mosseporten på 40 minutter! Og jeg ville jo trent hjemme uansett, så det kan vel egentlig kalles å være gratis penger dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Bare husk å betal skatt. Du er morsom du Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kan jo lure på hvem som la et parkeringsoblat i kassa, da. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Kan jo lure på hvem som la et parkeringsoblat i kassa, da. men herre.. er ikke det konge å få da? Endret 4. juli 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Digg å tjene penger på noe man liker å gjøre da! Og hvis man har litt selvtillitt og tør og gjøre slikt kan man fort tjene litt cash. Angående skatt så er det vel lovlig å gjøre hverandre tjenester privatpersoner imellom, såfremt det ikke betales mer enn 1000(eller er det 1500 nå?) Men hva er egentlig et parkeringsoblat? Parkeringsbillett? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Digg å tjene penger på noe man liker å gjøre da! Kan jeg tjene penger til og head bange til dimmu borgir? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvis det hadde vært et godt band, kanskje? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Mener du om det hadde smakt godt? Så om det hadde vært litt bittert så hadde det vært feil? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Mener du om det hadde smakt godt? Så om det hadde vært litt bittert så hadde det vært feil? Hva? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Trur eg nettopp begynte med sjonglering! =o Lenke til kommentar
edds Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvis jeg husker riktig fra en annen tråd, så er trådstarter rimelig vill når det kommer til å sjonglere også da. Ikke bare 3 baller opp og ned det går i her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå