Gå til innhold

Anbefalte innlegg

se denne websiten

www.ettellerannet.info

regne med det er virus. trur den kan spre seg uten å trykke på linken. søsteren min er logget på msn og hun får en link, men trykker ikke. nå fikk jeg den samme linken fra ho. ingen her i huset som har trykket på den linken. noen som har hørt om den? skal komme med hijackthis logg seinere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morgan kane: ja, jeg er kjent med linken, og det er nok malwarerelatert. Tviler litt på at det sprer seg bare fordi søstra di mottok linken, men det skal jeg ikke si for sikkert. Ja, venter på en HijackThis-logg.

Footy: mens jeg/noen andre ser gjennom loggen din, oppretter du din egen tråd der du forklarer problemet, og legger ut logg.

Lenke til kommentar
jeg prøver jo bare å hjelpe, vi har fått samme sak, men nei vel..

For all del, greit å komme med hjelpende innspill, men du bør ikke legge ut dine egne logger i andre sine tråder. Da blir det fort mye rot :) Et problem kan se likt ut, men ha forskjellige kilder, og det er grunnen til at vi vil ha det sepparert...

Loggen din så forøvrig grei ut, så hvis du ikke merker noen problemer, tror jeg vi lar saken dø. Hvis du merker problemer, kan du følge denne guiden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246

så får vi orden på eventuelle problemer :)

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...