BaltusBrun Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hallo Folkens. Når jeg skal logge meg på MSN så kommer feilsøk og den feilsøker så står det at alt er OK (Grønnt)Så står det "Prøv og slå av brannmuren hvis den blokkerer WLM noe som jeg har prøvd.. Hjelp? Tuuusen Takk! Er avhenig av programmet så hadde vært strålende med et kjapt svar Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Virka alt bra før, men plutselig skjedde dette? Har du skrevet passordet riktig inn? Kanskje dumt spm, men merker man ikke alltid. Ellers s kan det være at tjenesten er midlertidig uttilgjengelig. Har skjedd et par ganger på min at den nekter å logge seg på MSN. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Kan ikek tro det fordi jeg var Pålogget på jobben i sted... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 husk at dato og klokkeslett på pcn må være riktig for at du kan logge deg på. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Hadde feil Klokkeslett og Dato men ingenting hjalp Forresten her er feil koden hvis det hjelper noe.. 80048820 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 justfuckinggoogleit. er bare å google feilkoden. men her er hvertfall svarte på problemet ditt http://www.fanatic.net.nz/2005/08/30/solving-error-80048820/ Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Gjort alt som står der til punkt og prikke! Kansje jeg skulle ta ut og inn strømmkablen på Ruteren? Funker alltid med problemer på Nettet Takk uansett for att du gad og finne det Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 prøv å start modemet/routern på nytt. kan være problemet. hva er feilkoden din ? den samme som sist ? eller er det en ny ? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Ja samme som sist! Dette pikket går meg på NERVENE! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja samme som sist! Dette pikket går meg på NERVENE! last ned pidgin å prøv det. reinstall WLM. do whatever you want. google feilkoden din da. prøv litt selv da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå