marw_the_big_headed_rhino Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Driver sterkt å vurderer å kjøpe en 64GB versjon til min stasjonære PC. Men er det noe å satse på? Jeg bruker PC-en primært til: Spilling Photoshop Mail Surfing Videoredigering. Er det noe særlig å hente for meg, eller kan jeg nøye meg med en raptor eller en samsung 750GB disk i stedet for? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ut ifra hva jeg har lest så skal de være veldig bra. Sjekket prisene nå, og det virket som de har sunket noe veldig de siste dagene. Kjøpte akkurat en 32 gb ssd disk til 1500 spenn hos mpx. Kostet 3000 sist jeg sjekket, som jeg mener var på mandag. Selv skal jeg bare bruke den i mediacenteret mitt, men jeg går ut ifra at de vil fungre optimalt til bruken din også. Leste ett eller annet sted at man vil oppleve tilsvarende hastigheter hvis man setter 2 raptor disker i raid. En utmerket systemdisk er det hvertfall. Både på støy og hastighet. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Da skal jeg bestille. Snart :-) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Om du kunn kjører os så holder det vel med plass så. Men tror ikke du vil merke veldig forbedring på PC-ens ytelse. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg vurderer særiøst å kjøpe en slik snart. Kan dere som kjøper en sånn disk skrive om deres erfaringer her på forumet, slik at andre kan få ett bedre bilde på hvordan disken fungerer i Xp/Vista/Linux? Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 jeg skal kjøpe meg en 128gb. tipper jeg vil sitte igjen medminst 110gb etter installasjon av OS. så ryker 40gb til conan og så skulle det være mer enn nok til andre bruker filer... Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 bah, nå skjedde det jeg fryktet. de forandret leveringsdatoen igjen. nå gjelder dette på kun 2 av varene men alikavel....32gb og 128gb versjonen (de som jeg typisk nok skulle ha) blir utsatt den 23/7 mens 64gb versjonen heldigvis er fortsatt 20/7... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå